Coś fajnego dla kociary, czyli kocie kalendarze

Kompletujecie już prezenty świąteczne? Ja zaczęłam już dawno, żeby później w grudniu nie biegać po sklepach w stresie, czy na pewno zdążę i dla każdego znajdę coś fajnego. Ostatnio upatrzyłam ciekawy dodatek do prezentu dla mojej siostry, która jest największą kociarą jaką znam. Ten prezent to dwie nowe publikacje z oferty wydawnictwa Jedność- koci kalendarz oraz notatnik na listy zakupów.


Obydwa produkty tworzą serię "Kot i księżyc" i utrzymane są w ciemnej tonacji przywołującej skojarzenia z nocą. W kalendarzu oprócz standardowo zaznaczonych dni, imienin i świąt znajdują się również ciekawe cytaty związane z kotami, piękne ilustracje oraz pamiętnik Mazgajki, czyli puchatej kotki opisującej świat ze swojej perspektywy. Całość jest bardzo poetycka, tworząca atmosferę tajemniczości i spokoju.




Drugi produkt to notatnik "Z kotem na zakupy". Jego tylna okładka to magnes, dzięki czemu notes można przykleić na lodówkę, gdzie będzie zawsze pod ręką. Składa się z kilkudziesięciu kartek do sporządzania list zakupów ozdobionych cytatem i ilustracją kotka. Dzięki notesowi koty będą towarzyszyły mojej siostrze nawet w sklepach;)




Lubię moim bliskim robić prezenty, które są nie tylko ładne, ale również praktyczne. Myślę, że z takich dodatków do prezentu głównego moja siostra kociara bardzo się ucieszy.

Zaprezentowane dzisiaj produkty znajdziecie na stronie wydawnictwa Jedność-
Kalendarz- kliknij tutaj
Notatnik Z kotem na zakupy- kliknij tutaj

Komentarze

  1. Z pewnością! Praktyczne, a do tego pięknie wydane. I trafia w gusta obdarowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super pomysł na prezent albo na Mikołaja, albo na urodziny osoby, która kocha koty.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne:) u nas o pieskach taki poprosimy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej