Nareszcie moje książki mają swoje miejsce, czyli o nowym regale z edinos.pl

 Jestem książkoholiczką i dobrze mi z tym. Książki to moje prawdziwe hobby, uwielbiam je czytać oraz gromadzić. To ostatnie zaczęło trochę denerwować moją rodzinę, a nawet mnie samą, bo doszliśmy do etapu, że książki były praktycznie wszędzie. Te, które nie mieściły się na półkach tworzyły ciągle powiększający się stosik na szafce koło telewizora, inne upychałam na ścisk w regale. Nie wyglądało to ładnie: 


Od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie wygospodarowanie dodatkowego miejsca na książki. Nie jest to łatwe, bo mamy małe mieszkanie i wydawało się, że jest już umeblowane do granic możliwości. Na szczęście wpadłam na idealne rozwiązanie- w przedpokoju niewykorzystana wnęka, w której akurat zmieszczą się dodatkowe półki. Myślałam o zrobieniu półek samodzielnie, ale ostatecznie okazało się, że nie ma takiej potrzeby, bo udało mi się znaleźć idealny regał w ofercie sklepu edinos.

Regał ten jest na tyle nieduży, że doskonale zmieścił się w niedużą wnękę, a co najważniejsze zajmuje mało miejsca i nie odczuliśmy tego, że pojawił się nowy mebel. W dodatku ma biały kolor przez co ładnie wkomponował się w otoczenie. Choć jest dość wąski, to znajduje się w nim aż 5 półek, na których mogłam poustawiać część moich książkowych skarbów. Wreszcie mam osobną półkę na książki kuchenne, osobną na podróżnicze i osobną przygotowaną na ukochaną Jeżycjadę. Pozostałe dwie półki to książki, które mam aktualnie w kolejce do czytania oraz te już przeczytane, które planuję przekazać dalej. Wszystko ma więc swoje miejsce i wreszcie w mojej domowej biblioteczce zapanował ład. 



 

Regał prezentuje się naprawdę ładnie i jest bardzo praktyczny. Idealnie sprawdza się do małego mieszkania, dzięki swojej minimalistycznej formie. Jego wymiary to: długość 40 cm, szerokość 30 cm, a wysokość 182 cm. Bardzo się z niego cieszę. Ogromną przyjemność sprawiło mi uporządkowanie książek. Nareszcie mają swoje własne miejsce i nie tworzą nieestetycznych stosów wszędzie, gdzie się da. 

Jeśli więc szukacie idealnego mebla na domową biblioteczkę to zajrzyjcie do sklepu edinos. 

A ja mam dla Was prezent w postaci kodu zniżkowego na asortyment sklepu edinos.pl o wartości 50 zł dla pierwszych 20 osób! Warto skorzystać. Kod to edinos50.


 A chłopakom największą frajdę sprawiło składanie;)




*Publikacja sponsorowana



Komentarze

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej