Mama czyta: "Złota klatka" Camilla Lackberg wyd.Czarna Owca

Camilla Lackberg wydaje mi się jedną z popularniejszych ówczesnych pisarek, tak się jednak złożyło, że ja do tej pory nie miałam okazji zapoznać się z jej twórczością. Postanowiłam więc nadrobić zaległości i sięgnęłam po książkę "Złota klatka", która jest pierwszą częścią cyklu Faye. Jest to jednocześnie thriller psychologiczny, a jeśli zaglądacie na mój blog regularnie, to z pewnością wiecie, że bardzo lubię ten gatunek. Jednak, czy tym razem książka sprostała moim oczekiwaniom? Tego dowiecie się za chwilę. 

Bohaterką książki jest Faye- piękna, inteligentna kobieta, która opływa w luksusy. Mieszka w luksusowym apartamencie najlepszej dzielnicy Sztokholmu, ma męża i wspaniałą córeczkę. Jest bogata, nie musi pracować dzięki temu, że mąż posiada dochodową firmę, więc czas upływa jej na samych przyjemnościach. Z pozoru sielanka, ale czy na pewno? W rzeczywistości życie Faye to nieustanne próby zadowolenia męża. Faye robi wszystko, aby Jack był zadowolony, pożądał jej, a nade wszystko, aby wszyscy wokół widzieli jacy są szczęśliwi. Niestety Faye czuje, że mąż coraz bardziej się od niej oddala, aż wreszcie przyłapuje go na zdradzie...

Jednak już na samym początku dowiadujemy się, że córeczka Faye została zabita, a głównym podejrzanym jest Jack. Natomiast cała książka to jakby cofnięcie się w czasie, aby wreszcie dojść do kulminacyjnego momentu i dowiedzieć się, jak doszło do śmierci Julienne. 

"Złota klatka" to bardzo mocna książka. Dużo tutaj scen seksualnych, niekiedy bardzo pikantnych. Dużo też wewnętrznych przeżyć bohaterki oraz mroku, który w niej siedzi. Faye nie jest bowiem słodką, delikatną kobietą, o nie. Ona nosi w sobie mroczny sekret i nie cofnie się przed niczym, aby osiągnąć swój cel. 

Muszę powiedzieć, że ogólnie fabuła książki niezbyt trafiła w mój gust. Niespecjalnie lubię książki o tzw.wyższych sferach i z takim natężeniem scen seksualnych. Jednak przyznam, że czytało mi się dobrze i szybko, choć zabrakło mi tutaj elementu zaskoczenia. Szybko domyśliłam się wielu rzeczy i za mało mi tu było thrilleru w thrillerze. Jednak choć książka nie porwała mnie tak bardzo jakbym chciała, być może sięgnę również po kolejną część z cyklu. 

Kilka informacji o książce:

Autor: Camila Lackberg

Wydawnictwo: Czarna Owca

Okładka: miękka

Liczba stron: 400

Rok wydania: 2019

Cena: ok 21 zł

Książka na stronie wydawnictwa- kliknij tutaj

Komentarze

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej