Zabawki na wakacjach

Któż z nas jako dziecko nie wierzył w to, że zabawki żyją? Że kiedy nie widzimy rozmawiają ze sobą i przemieszczają się? Baa, nawet nie raz znajdowaliśmy na to dowody. Wierzyliśmy, że to nie są tylko przedmioty. Ta wiara to jedna z magii dzieciństwa. Ten temat wykorzystała Joanna Łaczna w swojej bajce "Zabawki na wakacjach" wydanej przed wydawnictwo Psychoskok.


"Zabawki na wakacjach" to opowieść o przyjaźni i tęsknocie za najbliższymi. Kiedy mały Michaś wyjeżdża na wakacje z rodzicami, zabawki, które zostały w domu bardzo za nim tęsknią. Postanawiają wyruszyć za swoim małym właścicielem. Pluszowe misie, piesek, wóz strażacki, łódka i konik wyruszają w podróż pełną przygód. Kiedy nareszcie udaje im się dotrzeć do Michałka czeka ich kolejne trudne zadanie- muszą ukrywać się przed jego rodzicami tak, aby cała historia nie wyszła na jaw. Mali bohaterowie przeżywają wspaniałe wakacje i poznają mieszkańców lasu. Na koniec szczęśliwie wraz z Michałkiem wracają do domu.



Dopełnieniem całej opowieści są bardzo przyjemne ilustracje. Sama książeczka nie należy do najkrótszych, ma 36 stron. Powiem szczerze, że przeczytałam ją z prawdziwą przyjemnością. Przeniosłam się w czasy dzieciństwa i przypomniałam ten magiczny czas. Jako dziecko bardzo lubiłam bawić się w pełne przygód zabawkowe podróże, więc ta opowieść idealnie przypomniała mi tamten klimat. Jestem pewna, że "Zabawki na wakacjach" spodobają się każdemu dziecku. Jest to dość świeża propozycja wydawnicza- książka została wydana w tym roku.

Książeczkę na stronie wydawnictwa możecie znaleźć tutaj


Książkę otrzymałam do recenzji od wydawnictwa Psychoskok.


Kilka informacji:
Liczba stron: 36
Rok wydania: 2015
Oprawa: miękka
Cena: ok 17-23 zł
Format: 21x21 cm

Na koniec jeszcze, na prośbę wydawnictwa zamieszczam informację o aukcji charytatywnej, może ktoś będzie miał ochotę wziąć udział w licytacji.
Witam,
Jeśli byłaby możliwość proszę o wsparcie w celu promocji aukcji charytatywnej. 
Aukcja poświęcona jest mojej córce, która choruje od 9 miesiąca życia. Cierpi na padaczkę, afazję, ataksję, małogłowie, nisko-rosłość. W grudnu skończy 3 latka.  Zbieramy na badania genetyczne, rehabilitację, leczenie.
Zapraszam do licytacji: jedyna kopia rękopisu książki "Wszechświat to..." W twardej oprawie, z rysunkami, bez korekty. Polecam! Książka jest w sprzedaży tylko w formie elektronicznej, a na aukcji można wylicytować skan oryginalnego rękopisu. Nie ma więcej kopii. Aukcja jest charytatywna - pieniądze trafiają do Fundacji "Zdążyć z Pomocą".
Pozdrawiam serdecznie.
Maciej Trawnicki

Komentarze

  1. Książeczka jest zarówno dla starszego dziecka bo świetnie ćwiczy jego umiejętność czytania i dla młodszego bo są piękne obrazeczki,wspaniała historia którą oczywiście przeczyta mu rodzic.Jak dla mnie jest to godna polecenia książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto czytać dzieciom takie książki, bowiem rozbudza się przez to ich wyobraźnie. Kreatywne zabawki także w tym pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm...ta książka wydaję się być na prawdę fajna! :) Szczerze, to tytuł mnie tutaj zmylił, bo myślałem ze blog będzie na temat jakie zabawki można kupić dziecku na wakacje i chciałem zaproponować niepewnym rodzicom sklep https://hapik.pl/ który sprzedaje swoje zabawki online w dobrej cenie (:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej