Klasyka Disneya w odsłonie komiksowej- "Zakochany kundel"

 Kilka miesięcy temu zaprezentowałam Wam na blogu nową serię komiksów wydawaną przez wydawnictwo Egmont. Były to komiksy z bajkami Disneya (kliknij tutaj). Pytaliście wtedy, czy będą kolejne książki w tej serii i ja sama również się nad tym zastanawiałam. Dziś mogę już odpowiedzieć Wam, że nowe książki będą, a jedna z nich ukazała się w tym miesiącu. Tym razem przyszła pora na "Zakochanego Kundla", ukochaną bajkę moich dzieci. 

Podobnie jak w poprzednich częściach tym razem również historia przedstawiona za pomocą komiksu jest w stu procentach zgodna z oryginałem. Bardzo mi się to podoba, że komiksy zachowały bajkę w stanie nienaruszonym, że nikt nic tam nie dodał i nie próbował zmieniać. Dzięki temu do książeczek tych zaglądam z ogromnym sentymentem. Nawet szata graficzna jest dokładnie taka sama jak w animacji. 

Na początku komiksu mamy krótkie przedstawienie wszystkich najważniejszych postaci: 

A dalej zaczyna się fantastycznie zilustrowana historia pięknej Lady i bezdomnego Trampa. Nie będę Wam streszczać tej bajki, bo na pewno wszyscy doskonale ją znacie. Zamiast tego zachęcam do obejrzenia kilku zdjęć ze środka komiksu: 






Bardzo cieszę się, że to właśnie "Zakochany Kundel" został teraz wydany, bo bardzo lubię tą bajkę. Jestem też bardzo ciekawa jakie tytuły ukażą się jako następne. 

Komiksy kupicie w księgarni internetowej Egmont- kliknij tutaj 


Komentarze

  1. Dzień dobry
    Nie przepadam za komiksami, ale kiedyś zdarzyło mi się czytać jakieś.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej