Wymianka zającowa

Dziś dotarła do nas paczuszka z mamowej wymianki zającowej. Paczkę dla mnie przygotowała Czarodziejka z bloga http://wielki-swiat-malego-chlopca.blogspot.com/ .Zobaczcie  jakie wspaniałe rzeczy dostaliśmy!


Filipek zawsze jest pierwszym zainteresowanym, kiedy w domu pojawia się jakaś paczka.


A jej zawartość bardzo mu się spodobała!



W paczce znaleźliśmy drewnianą zabawkę do pchania (nie uwierzycie, ale dokładnie taką planowałam niedługo kupić!), śliczną pachnącą kurkę, saszetkę ziołowej herbaty, słodycze oraz kartkę z życzeniami!










 Nową zabawką Filipek bawił się cały wieczór, bardzo przypadła mu do gustu!





 A dzięki ślicznej kurce w naszym domu zrobiło się już bardzo świątecznie...



Ślicznie dziękujemy za wspaniały prezent!

Okazało się, że mamowo blogowa wymiana to świetna zabawa! Na pewno jeszcze nie raz weźmiemy udział:)
Jeśli jesteście ciekawi, jaki prezent wysłałam ja, to zajrzyjcie na bloga http://littlecolourbubble.blogspot.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej