Koloruje mama, koloruję ja- piękne kolorowanki dla całej rodziny

Lubicie kolorowanki? U nas są one w ciągłym użyciu. Chłopcy kolorują bardzo dużo i często do wspólnego malowania namawiają również nas. Bardzo lubią kolorowanie w towarzystwie, a ja lubię czasami im to towarzystwo zapewniać. Jeśli Wy również lubicie kolorować razem z dziećmi, to mam dla Was super propozycję- książeczki, które są stworzone do takiego wspólnego malowania. 

"Koloruje mama, koloruję ja" to nowa seria kolorowanek antystresowych przeznaczonych dla całej rodziny. Każdy obrazek pojawia się tutaj w dwóch wersjach- prostej dla dziecka i bardziej skomplikowanej dla rodziców. Moi chłopcy jednak bardzo lubią takie szczegółowe kolorowanki dla dorosłych, więc chętnie malują również te strony, które teoretycznie powinnam kolorować ja.



Wspólne malowanie bardzo ułatwiają perforowane kartki, dzięki którym łatwo można wyrwać stronę, która nas interesuje. 

Ilustracje w kolorowance to piękne motywy kwiatowe i zwierzęce.

Książeczki przyciągają wzrok również swoim niestandardowym kształtem- moje dzieciaki bardzo lubią takie publikacje. 



Wspólne kolorowanie to świetna propozycja na zimowe dni. Więcej czasu spędzamy w domu, dzięki czemu mamy też więcej okazji na takie odstresowujące, rodzinne zajęcia. Kolorowanie sprzyja wyciszeniu się i ćwiczy dziecięcą rączkę. 


Polecamy Wam te kolorowanki, bo są ślicznie wydane, a ich kolorowanie sprawia nam wielką przyjemność.

Kolorowanki znajdziecie na stronie wydawnictwa Aksjomat- kliknij tutaj


Komentarze

  1. Piękne wydanie, w środku wspaniałe wzory, wspólne malowanie ucieszy naszych milusińskich 😁😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem- wyjątkowe kolorowanki, które warto mieć:)

      Usuń
  2. Jasne, kolorowanki to wspaniała zabawa!��

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolorować, niestety mój syn nie jest miłośnikiem kolorowanek, chętniej chwyta za nożyczki i klei ;) Cóż zrobić ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje upodobania. U nas nożyczki i klej też na okrągło w użyciu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej