Masza i niedźwiedź- książeczka z okienkami

Wszystkie dzieci lubią zabawę w chowanego. A gdyby tak pobawić się z Maszą, bohaterką ulubionej kreskówki? Temu nie oprze się żaden maluch. Tylko jak to zrobić? Nic prostszego- wystarczy sięgnąć po nowość z wydawnictwa HarperKids. 

W tej książeczce na dzieci czeka mnóstwo zabawy. Na każdej stronie znajduje się kilka okienek, które trzeba otworzyć i zobaczyć, co kryje się pod spodem. W jednym z nich zwykle jest Masza, która płata figle niedźwiedziowi. Choć miś chce odpocząć lub w spokoju połowić ryby psotna Masza jak zwykle nie odstępuje go nawet na krok. 



Każda strona w książeczce, co odrębna scenka z udziałem Maszy, Niedźwiedzia i zwierzątek, które im towarzyszą. Tekstu jest tutaj niewiele- największą atrakcję stanowią zdecydowanie okienka oraz pełne szczegółów ilustracje, które do złudzenia przypominają bajkę z telewizji. 



Tą książeczką będzie zachwycony każdy mały fan bajki "Masza i Niedźwiedź". U nas najbardziej tę bajeczkę lubi Kubuś. Oczywiście jak tylko zobaczył nową książkę z ulubionymi bohaterami od razu zabrał się do jej oglądania, czytania i zaglądania do okienek. 



Książeczka ma duży format, jest bardzo kolorowa i atrakcyjna dla dzieci. Doskonale nadaje się na prezent.

Znajdziecie ją na stronie księgarni Egmont- kliknij tutaj




Komentarze

  1. Jesteśmy fanami Naszym, więc z chęcią sięgniemy po tę książkę ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama lubię czasem obejrzeć tę bajkę, gdyż jest zabawna. Mój syn także ogląda i to dzięki Niemu mam okazję do oglądania. Śliczne ilustracje i zapewne każde dziecko jest zachycone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak kilka lat temu odkryłam tę bajkę po rosyjsku, wtedy jeszcze nikt w Polsce o niej nie słyszał. Oglądałam i dziwiłam się, że taka super bajka nie jest dostępna w Polsce, dobrze,że to się zmieniło.

      Usuń
  3. u nas też ostatnio książki z okienkami to hit, Maszę też chętnie szukamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie recenzja bardzo przekonuje z uwagi na piękna szatę graficzną tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie książeczki to zawsze hit u nas

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej