Prace plastyczne- akwarium, burzowa chmurka, kolorowe parasolki

Zapraszam na oglądanie naszych ostatnich prac plastycznych.

AKWARIUM

Do wykonania akwarium użyliśmy następujące rzeczy:
-nożyczki, klej
-flamastry, kredki
-pudełko po zabawce
-nici, taśma klejąca
-dodatki- muszelki, piasek morski, brokat
-sztywne białe kartki

Z białych kartek wycięłam chłopcom rybki, wodorosty oraz skrzynię- wszystkie te elementy chłopcy pokolorowali oraz ozdobili brokatem. Tak przygotowane rybki zamocowaliśmy na nitkach. Pozostałe elementy przykleiliśmy klejem i taśmą do dna naszego akwarium. Do przygotowania akwarium wykorzystaliśmy prostokątne pudełko po zabawce.






BURZOWE CHMURKI

Potrzebne materiały: 
-klej
-wata
-plastelina
-niebieska kartka

Na niebieskich kartkach narysowałam chmurki oraz błyskawice. Następnie chłopcy chmurki wykleili watą, a błyskawice żółtą plasteliną. Z plasteliny przykleili również krople deszczu. 


KOLOROWE PARASOLKI

Do wykonania parasolek potrzebowaliśmy:
-talerzyk papierowy
-klej, nożyczki
-sztywna kartka w dużym rozmiarze
-kredki pastele
-niebieska farba
-patyczki do uszu

Papierowy talerzyk rozcięłam na pół- następnie połówki te chłopcy pomalowali według własnego pomysłu. Filip wymyślił, że zrobi parasolkę Angry birds. Tak przygotowane parasolki przykleiliśmy do kartek i chłopcy dorysowali pastelami rączki. Następnie przy pomocy patyczka do uszu maczanego w niebieskiej farbie zrobili krople deszczu. 



Jak Wam się podobają najnowsze dzieła moich artystów?

Komentarze

  1. Super te wasze prace. Muszę poćwiczyć z moimi chłopakami. Na chwilę mamy przerwę od przedszkola, więc siedzimy w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek bardzo podobne robił kiedyś w przedszkolu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo i kreatywnie, niewiele potrzeba, aby twórczo zając dzieci, liczy się dobry pomysł i chęć zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł na wspólne popołudnie z dzieckiem, genialnie Wam to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne prace :) świetny pomysł z tym akwarium, musimy spróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Akwarium mnie zachwyciło :) I też mam skojarzenia z pracami, które mój synek przynosi z przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej