Akademia Mądrego Dziecka- Mój Świat- świetne książeczki dla maluszków

W dzisiejszym wpisie mam przyjemność pokazać Wam kolejne fantastyczne książeczki, które ukazały się w ramach serii Akademia Mądrego Dziecka. Seria ta liczy mnóstwo ciekawych i bardzo różnorodnych tytułów. Tym razem zaprezentuję Wam dwie książeczki z cyklu "Mój świat". Są to tytuły "Kocham cię, mamo!" oraz "Kolorowy nocnik". 


"Kocham cię, mamo!" to przepiękna książeczka, która pokazuje miłość mamy i dziecka na przykładzie różnych zwierzątek. Jest przepięknie zilustrowana- zachwyciłam się, kiedy pierwszy raz wzięłam ją w ręce. Urocze ilustracje zwierzątek są tutaj uzupełnione króciutkim, ale bardzo wartościowym tekstem o więzi mamy i dziecka. Książeczka ma również różne dodatkowe elementy- otwierane klapki, przesuwane elementy i brokatowe zdobienia. Jest prześliczna, idealna na nadchodzący Dzień Mamy oraz do czytania na co dzień z małymi dziećmi. 





 

"Kolorowy nocnik" to książeczka, która doskonale sprawdzi się na czas pożegnania z pieluszką. Świetnie oswaja temat korzystania z nocnika i pokazuje, że to nie jest takie trudne. Podczas czytania maluszki poznają tutaj misia Tadzia, który uczy się korzystać z nocnika i nosić majteczki. Maluchy dowiedzą się czym jest nocnik i jak się z niego korzysta. Książeczka posiada również akcent humorystyczny w postaci strony, na której narysowane są różne kupki. Podobnie jak w poprzedniej propozycji, również w tej książeczce znajdują się dodatki w postaci otwieranych okienek i przesuwanych elementów. 




Książeczki z cyklu "Mój świat" to tytuły, które poruszają tematy bliskie wszystkim maluchom. Książeczki mają grube, sztywne strony, dzięki czemu nadają się dla najmłodszych dzieci. Są kolorowe i pięknie wydane, a ruchome elementy dodają im atrakcyjności. To propozycje, które zapewnią małym dzieciom dużo dobrej zabawy, wzbogacą słownictwo, ułatwią naukę korzystania z nocnika i wzmocnią więź między mamą, a dzieckiem. 


Komentarze

  1. Widziałam kilka książek z tej serii. Już same obrazki zachwycające.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej