"Gigant poleca: Przygoda na kempingu" - nowy komiks w kultowej serii o kaczorze Donaldzie

 Na końcówkę wakacji Waszej uwadze polecam nowy numer kultowych komiksów o Kaczorze Donaldzie. Seria "Gigant poleca" to kolekcja, która ukazuje się już od wielu lat, pamiętam ją jeszcze z mojego dzieciństwa. To komiksy o Kaczorze Donaldzie i jego przyjaciołach, które pomimo upływu lat nic nie straciły ze swojego specyficznego klimatu. Dlatego też chętnie do nich wracam i z przyjemnością zaproponowałam je Filipowi. Oczywiście mój mały fan komiksów natychmiast wciągnął się w czytanie tej serii.


Najnowszy tom serii (czyli numer 2 z 2021 roku) utrzymany jest w klimacie wakacyjnym. W tych komiksowych historyjkach możemy poczytać o tym, jak mieszkańcy Kaczogrodu spędzają wakacje na łonie natury. Ich biwakowanie jest oczywiście pełne różnych przygód i niesamowitych wydarzeń. 



Oprócz kilku komiksowych opowiadań w najnowszym Gigancie dzieci znajdą również wakacyjne porady, dzięki którym mogą dowiedzieć się nowych, przydatnych w życiu rzeczy. W książeczce znalazło się także miejsce na dowcipy z Donaldem w roli głównej. 



Dzięki niewielkiemu rozmiarowi książeczka idealnie nadaje się do zabrania na wakacyjny wyjazd. 

Wydawcą kolekcji jest wydawnictwo Egmont. 

Najnowszego Giganta (oraz wcześniejsze numery) kupicie tutaj. 



Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ta komiksowa pozycja przeplatana radami. Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam komiksy, kreskówki z Kaczorem... tak jakoś sentymentalnie mi sie zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś serię komiksów z Giganta

    OdpowiedzUsuń
  4. Komiks i porady :) Fajna propozycja dla mojego syna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej