Ja i moje mikroby- książka edukacyjna dla dzieci

 Dzisiaj będzie naukowo. Pokażę Wam świetną edukacyjną nowość dla dzieci, która ukazała się nakładem wydawnictwa Harperkids. Jest to książka, która przeniesie nas w niezwykle interesujący świat bakterii, wirusów i grzybów, czyli mówiąc krótko- mikrobów. Zapraszam na recenzję książki "Ja i moje mikroby" autorstwa Philipa Bunting. 

W tej niezwykłej publikacji młodzi czytelnicy znajdą mnóstwo ciekawych informacji dotyczących różnych drobnoustrojów. Dowiedzą się, czym charakteryzują się bakterie, wirusy i grzyby i poznają ich funkcje w naszym organizmie.Dowiedzą się z jakimi drobnoustrojami żyjemy na dzień i z jakimi lepiej nigdy się nie zetknąć, bo może to skutkować nieprzyjemną chorobą. Poznają również różne zastosowania drobnoustrojów. 



Oczywiście przy omawianiu drobnoustrojów nie można pominąć kwestii chorób, które są przez nie wywoływane. W książce znalazło się wiec miejsce na omówienie tego, w jaki sposób przebiega przeziębienie i co możemy zrobić, aby chronić się przed zachorowaniem. Oczywiście podkreślona jest tutaj rola higieny i zdrowego trybu życia.



Jak widzicie na zdjęciach książka jest bardzo kolorowa. Dużo tutaj ciekawych grafik i schematów, dzięki którym dzieci mogą łatwiej zrozumieć przedstawione zagadnienia. Nie bez znaczenia jest tutaj również lekko zabawna forma wypowiedzi oraz ciekawostki, którymi uzupełniony jest główny tekst. 


Podsumowując jest to bardzo ładnie wydana książka, z ogromnym walorem edukacyjnym i formą, która rozbudza zainteresowanie tematem. Podczas czytania dzieci zdobędą dużo nowej wiedzy oraz przekonają się, jak ciekawy jest świat, który nas otacza. 

"Ja i moje mikroby" to książka, która należy do serii Akademia Mądrego Dziecka. 

Książkę kupicie tutaj 


 

Komentarze

  1. Nas zachwyciła ta książka, synowie uwielbiają taką tematykę i z chęcią dzielili się zdobytą wiedzą z kolegami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej