Zabawa w kolory- książeczki z wydawnictwa MSZ- Psi Patrol, Peppa i L.O.L. Surprise

 Kilka dni temu dotarła do nas duża paczka z nowościami wydawnictwa Media Service Zawada, więc stopniowo będę Wam pokazywać książeczki, które się w niej znalazły. Postanowiłam podzielić je seriami, aby łatwiej było znaleźć coś dla siebie. Na początek seria kolorowanek z bajkami Psi Patrol i Świnka Peppa oraz uwielbianymi przez dziewczynki laleczkami L.O.L. Surprise. 


Kolorowanki te mają spory format, a w każdej z nich znajduje się około 20 obrazków do pokolorowania. Sporym ułatwieniem są perforowane strony, dzięki którym łatwo można wyrwać kartkę z malowanką. Jest to szczególnie przydatne, kiedy mamy więcej niż jedno dziecko i dzieci chcą kolorować w tym samym czasie. Na pierwszej stronie każdej z książeczek znajduje się kilkadziesiąt naklejek do dowolnego wykorzystania. 


W książeczkach z Psim Patrolem i Peppą na dzieci czekają obrazki do kolorowania w tradycyjnej formie. Są to różne scenki z bohaterami tych bajek. Niektóre kolorowanki są bardzo szczegółowe, inne nieco mniej. 


Natomiast książeczka L.O.L. Surprise to nie jest typowa kolorowanka, a bardziej książka kreatywna. Na dziewczynki czekają tutaj różne ciekawe rysunkowe zadania- zaprojektowanie swoich laleczek, fryzur, czy strojów, ozdobienie napisów, wykonanie różnych tematycznych ilustracji. Oprócz tego są oczywiście elementy do pokolorowania, ale nie są one głównym zadaniem książki. Myślę, że książka jest bardzo atrakcyjnie przygotowana i spodoba się małym artystkom. 




Wszystkie trzy książeczki są bardzo estetycznie wydane i jestem przekonana, że ucieszą każdego małego fana tych bajek. 


Książeczki kupicie w księgarni internetowej książeczki-bajeczki


Komentarze

  1. Bajkowe motywy to podstawa. Dzieci szybko reagują na takie obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bylam mala spędzałam godziny nad kolorowankami. Uwielbiałam ten czas jak sama tworzyłam te collage kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje dzieci totalnie oszalałby na punkcie psiego patrolu, myślałam, że szybciej się skończy u nas ta faza, a powoli i ja zaczynam się wkręcać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej