Kolorowa edukacja- edukacyjne kolorowanki z naklejkami

Osoby, które zaglądają regularnie na mój blog wiedzą na pewno, że ja i moje dzieci mamy bzika na punkcie książeczek edukacyjnych. Chłopcy rozwiązują ich bardzo dużo, a ja z kolei bardzo lubię Wam pokazywać ciekawe pozycje dla dzieci. Dzisiaj dzięki uprzejmości Wydawnictwa RM zaprezentuję Wam serię Kolorowa Edukacja.


Jest to seria edukacyjnych, tematycznych kolorowanek. W naszych rękach znalazły się książeczki o regionach Polski, parkach narodowych oraz o porach roku, ale w serii jest ich dużo, dużo więcej. Wszystkie tytuły możecie zobaczyć pod tym linkiem.

Każda książeczka podzielona jest na rozdziały dotyczące konkretnego zagadnienia np. w części o parkach narodowych każda część to inny park. Rozdział składa się z krótkiego, kilku zdaniowego tekstu, dużego obrazka do pokolorowania oraz naklejki do wklejenia w odpowiednie miejsce. Naklejki bardzo mi się podobają, bo przedstawiają realne zdjęcia np. zwierząt. Dzięki temu dziecko może poznać wygląd zwierząt, roślin, budynków itd.



Dzięki książeczkom z serii Kolorowa Edukacja dziecko nie tylko miło spędzi czas na kolorowaniu, ale również dowie się wielu ciekawych informacji na przykład o naszym kraju. Książeczki są bardzo ładnie wydane, myślę, że są naprawdę wartościową pozycją dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.



Każda książeczka ma 48 stron i kosztuje ok 11,99 zł.


Komentarze

  1. Bardzo ciekawe książeczki- moja córka uwielbia kolorować i naklejać, to coś dla niej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne z pożytecznym! I cena atrakcyjna! Nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej