Muszka dla małego eleganta

My, mamy uwielbiamy stroić nasze maluchy;) A już szczególnie wtedy, kiedy jest jakaś większa okazja. Dziś chcę Wam podpowiedzieć jak za grosze zrobić muszkę dla chłopca. Oczywiście w sprzedaży jest mnóstwo muszek, krawacików itd., chociażby na allegro wybór jest ogromny. Ale niestety trzeba przynajmniej te 20 zł wydać. Ja należę do osób, które lubią oszczędzać i wynajdować tańsze opcje.
A więc jak zrobić muszkę dla małego eleganta? Wystarczy w sklepie lub na zwykłym bazarku kupić gumkę do włosów z kokardką. Ta ze zdjęcia kosztowała mnie całe 3 zł.


Następnie odcinamy gumkę, a kokardkę przyszywamy do koszuli. I gotowe! Proste? I jakie tanie;)
Wygląda fajnie, robi się szybko i nie kosztuje nas wiele. Ja z tej opcji skorzystałam już dwa razy- pierwszy raz, kiedy Filipek był z nami na weselu, a drugi raz na jego przyjęcie urodzinowe.



Komentarze

  1. a tą sobotę mamy chrzciny młodszego synka i obu chłopaków chciałam ubrać elegancko: body z muszką. na all takie body kosztują 50zł/sztuka. kupiłam im więc body koszulowe, bez muszki.
    do soboty jeszcze kilka dni, muszki zmontuję im sama :D
    dzięki za post! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i pomysł dobry, ja bym dodała do tego wstążkę żeby zawiązać lub większa gumeczkę bo moi urywają wszystko co wydaje im się, że nie powinno być...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe, choć mnie przeraża jakiekolwiek szycie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym przypadku akurat szycie jest dziecinne proste, kilka przeciągnięć igłą i gotowe. A jak się dobierze nitkę w kolorze muszki, to nawet nie trzeba się przejmować jakością szycia:)

      Usuń
  4. Super pomysł;) Na pewno skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej