Magiczne mozaiki- zabawka kreatywna

Pokażę Wam dzisiaj  kolejną ciekawą zabawkę kreatywną. Bardzo lubię zabawki, które rozwijają, zachęcają do używania wyobraźni i tworzenia. Na szczęście żyjemy w czasach, w których takie produkty mamy na wyciągnięcie ręki i w dodatku jest ich na rynku bardzo dużo, do wyboru, do koloru.
Mag!iczne mozaiki, które chcę Wam zaprezentować to zabawka firmy Alexander. Jest to układanka, w której można tworzyć mozaiki, czyli różne obrazki z kolorowych elementów. Być może znacie tego typu zabawki, bo ja osobiście pamiętam taką układankę jeszcze ze swojego dzieciństwa. Jak widać jest to produkt ponadczasowy i w jego prostocie tkwi siła.



Firma Alexander posiada w ofercie kilka wariantów tej zabawki, które różnią się ilością kolorowych elementów oraz wielkością plansz. Najmniejszy zestaw ma 80 elementów, a największy 600. My posiadamy zabawkę zawierającą 120 elementów i myślę, że ten wariant bardzo dobrze sprawdza się na początek.

W naszym pudełku Magicznych Mozaik znajdują się następujące elementy:
-plansza o wymiarach 14,3 x 13,2 cm
-120 kolorowych elementów w dwóch rozmiarach (10 dużych i 110 mniejszych)
-album z inspiracjami


Obrazki można układać według wzorów pokazanych w albumach (wzory są pogrupowane w zależności od posiadanego wariantu układanki) lub wymyślać własne. Moje dzieci zdecydowanie preferują ten drugi sposób.


Elementy wkłada się bardzo lekko, nawet młodsze dzieci bez problemu sobie z tym poradzą. Jednak ze względu na obecność małych części zabawki nie zaleca się maluszkom poniżej 3 roku życia.


Magiczne mozaiki to ciekawa, rozwijająca, kreatywna zabawka, która potrafi zająć dzieci na długi czas. Moi chłopcy uwielbiają takie zabawy, a ja te chwile ciszy i skupienia.



Zapraszam Was na stronę firmy Alexander, która w swojej ofercie posiada mnóstwo wspaniałych zabawek dla dzieci w każdym wieku- www.alexander.com.pl
Pod tym linkiem znajdziecie naszą układankę- klik , a tutaj wszystkie inne warianty- klik

Tą oraz inne świetne zabawki kupicie w sklepie maxizabawa.pl

Komentarze

  1. Jako dziecko uwielbiałam tworzyć tego typu mozaiki, ileż ja się tego nawtykałam, moim dzieciom takie ćwiczenie manualnych umiejętności połączonych z możliwością artystycznego wyrazu również bardzo się podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również lubiłam tą zabawkę w dzieciństwie, niestety nie miałam jej na własność.

      Usuń
  2. Moje dzieci bawią się takimi mozaikami. Świetnie rozwijają motorykę ręki/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam te mozaiki , dzieci je miały i to była fajna zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę,że zabawka cieszy się popularnością, bo wiele osób ją zna

      Usuń
  4. Boże! Za moich czasów to był hicior! Sama miałam i uwielbiałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, jak za moich czasów bawiłam się takimi mozaikami :) To była dopiero zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste zabawki najlepiej się sprawdzają. Warto stawiać na edukacyjne zabawki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna! Pamiętam takie z własnego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako dziecko uwielbiałam tą zabawkę, są ponadczasowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej