Mama czyta: "Błyski" Kamila Bryksy

 Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnej książki, którą przeczytałam na jeden raz, podczas nocki w pracy;) "Błyski" to polska nowość, którą wypatrzyłam w księgarni taniaksiążka.pl . Książkę można zaliczyć do lekkiego kryminału. Czyta się szybko, wciąga, a jednocześnie nie wymaga od czytelnika większego zaangażowania. U mnie doskonale sprawdziła się na bezsenną noc. I choć nie mogę powiedzieć, że ta książka jakoś mocno mnie porwała, to jednak pozwoliła mi nieco zabić czas i odgonić nudę.

Główną bohaterką książki jest Oliwia, młoda mężatka, która pewnego dnia postanawia odwiedzić zakład fotograficzny prowadzony przez jej dawnego kolegę z klasy. W drzwiach zakładu Oliwia mija się z nieznajomą dziewczyną, która niedługo później zostaje zamordowana. Sytuacja ta bardzo porusza Oliwię i staje się początkiem jej zaangażowania nie tylko w tę sprawę, ale również w życie właściciela zakładu- Igora. Wkrótce na jaw wychodzą ukryte tajemnice z życia dwóch z pozoru niezwiązanych ze sobą rodzin. Na domiar złego okazuje się, że zabójstwo nieznajomej dziewczyny powiązane jest z tajemniczymi morderstwami innych młodych kobiet. Kto stoi za makabrycznymi zbrodniami? I jaki mają one związek z Oliwią? 

Trzeba przyznać, że choć "Błyski" nie są najlepszym kryminałem jaki miałam okazję czytać, to jednak nie brakuje im dreszczyku emocji i bardzo specyficznego klimatu. Czuć, że coś wisi w powietrzu, a prawda może okazać się przerażająca. Był element zaskoczenia, było kilku podejrzanych, była też wartka, dobrze poprowadzona akcja. Nie zawiodłam się na tej książce. 


W księgarni taniaksiążka.pl czeka na Was dużo innych ciekawych nowości w atrakcyjnych cenach. 


 

Komentarze

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej