Fatalna czarownica- Znowu w akcji

Pamiętacie Mildred Hubble, fatalną czarownicę, o której pisałam Wam kilka miesięcy temu? Jeśli nie zajrzyjcie tutaj , a tymczasem mam dla Was recenzję kolejnej części przygód tej zwariowanej dziewczynki.


"Fatalna czarownica znowu w akcji" to drugi tom opowiadający o nauce Mildred w Akademii Czarów Panny Cackle. Tym razem rozpoczyna się semestr letni i choć Mildred postanawia zachowywać się dobrze, to jednak kłopoty jakoś same stają jej na drodze. Tym razem ich przyczyną jest nowa uczennica- Enid, która początkowo wydaje się spokojną, nudną dziewczynką. Jednak szybko okazuje się, że pozory mylą, a Mildred, której zostaje powierzone zadanie opieki nad nową uczennicą właśnie przez nową koleżankę co chwila wpada w nowe tarapaty. Niestety przez to wszystko Mildred grozi nawet usunięcie ze szkoły! Niekontrolowany wybuch śmiechu podczas lekcji muzyki, ganianie małpki po całej szkole, czy skok o tyczce zakończony w gabinecie nauczycielki to tylko niektóre z przygód, które przytrafią się fatalnej czarownicy.


Podobnie jak w pierwszej części, także tutaj jest zabawnie i nieprzewidywalnie. Dodatkowo książka okraszona jest ilustracjami. Tekst napisany jest dużą czcionką i lekkim, humorystycznym językiem dzięki czemu książkę czyta się błyskawicznie. Myślę, że to idealna lektura na lato.


Kilka informacji o książce:
Autor: Jill Murphy
Wydawnictwo: Bonobo- wydawnictwo RM
Okładka: miękka
Liczba stron: 106
Rok wydania:2018
Cena: 16,99
Książka na stronie wydawnictwa-  kliknij tutaj

 

Komentarze

  1. Mam kilka książek dla dzieci od tego wydawnictwa i są naprawdę świetne! Tej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji zapoznać się z tą książką, pierwszy raz o niej u Ciebie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ja na liście zakupów, koleżanka synowi polecała 😜

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej