Pranie może być przyjemne!

Czynności domowe, gotowanie, sprzątanie to codzienność każdej z nas. Jedne obowiązki lubimy bardziej, inne mniej. Gdybym miała wskazać, których nie lubię bez wahania odpowiedziałabym- nie znoszę mycia okien, gotowania, zmywania, sprzątania łazienki i jeszcze paru innych rzeczy. Natomiast najbardziej ze wszystkiego lubię prasować i prać. Moja siostra śmieje się ze mnie, że ja na okrągło robię pranie- i coś w tym jest, bo przy dwójce dzieci tego prania mamy mnóstwo.
Bardzo lubię zapach świeżych ubrań, lubię kiedy na balkonie suszą się ciuszki chłopców rozwieszone w równych rządkach, uwielbiam spać w świeżo wypranej pościeli.
Czasami zdarza się jednak, że po zrobieniu prania mam mdłości- kiedy zapach proszku, płynu, czy kapsułek do prania jest zbyt intensywny i dla mnie drażniący. Tak mam, że jestem nadwrażliwa na zapachy i nie każdego środka mogę używać. Mam już kilka swoich sprawdzonych produktów, które mi odpowiadają, a ostatnio miałam okazję poznać kolejne.


Flo to marka, której wcześniej nie znałam, a szkoda, bo jest naprawdę godna uwagi. Przez ostatnie dni miałam okazję wypróbować trzy produkty-płyn do prania ubranek dziecięcych, płyn do płukania ubranek dziecięcych oraz zwykły płyn do prania. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tymi produktami. Po pierwsze pięknie pachną- delikatnie, a jednocześnie wyczuwalnie. Są skuteczne- ubrania są dokładnie doprane, nie pozostały żadne plamy. Produkty z linii Flo Baby są hipoalergiczne, mogą być stosowane już od pierwszych dni życia dziecka. Nie zawierają niepotrzebnych barwników, czy fosforanów. Jest to doskonała alternatywa dla najbardziej popularnych marek środków piorących.


Firma Flo to nie tylko środki piorące, ale również cała gama innych produktów z kategorii chemia gospodarcza. Firma produkuje także płyny i balsamy do mycia naczyń, płyny uniwersalne, płyny do mycia szyb, łazienek, sprzętów kuchennych, płyn do mycia akcesoriów dziecięcych, odplamiacze do tkanin. Na stronie internetowej https://flo.eu.com/ możecie znaleźć dokładny opis każdego produktu.

Firma Flo szczyci się produkcją środków przyjaznych dla środowiska, biodegradowalnych, skutecznych i wyróżnianych wieloma nagrodami i certyfikatami.

Bardzo się cieszę, że mogłam poznać tę markę i z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że będę tych produktów wypatrywać na półkach sklepowych. Dla płynów marki Flo zrezygnowałam nawet z moich ulubionych kapsułek do prania.

Zachęcam Was do przejrzenia strony internetowej i wypróbowania marki Flo jeśli traficie na te produkty podczas zakupów. A jeśli mowa o zakupach, to produkty mają jeszcze jedną zaletę- nie są drogie. 



Mieliście okazję wypróbować produkty marki Flo? A może jesteście wierni innym, ulubionym produktom? Podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach.

Komentarze

  1. Próbowałam Flo i niestety dwukrotnie wystąpiła reakcja alergiczna :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej