Długi weekend

Za nami długi majowy weekend, w którym pogoda naprawdę nas rozpieściła. Nareszcie się zrobiło się bardzo ciepło, wręcz upalnie. Tyle na to czekałam! Spędziliśmy ten czas rodzinnie, mąż miał wolne więc mogliśmy wypocząć razem.
W czwartek w Boże Ciało, wieczorem wybraliśmy się na Koncert Chwały. Jest to koncert muzyki chrześcijańskiej, odbywający się w naszym mieście każdego roku. Niestety tym razem nie do końca byłam zadowolona. Nie dość, że zrobiło się chłodno, to jeszcze dużo gadali zamiast śpiewać i Filipek trochę się nudził. Ciągnął nas do domu, choć wcześniej z niecierpliwością czekał na to, kiedy pojedziemy i będzie mógł potańczyć. Na szczęście Kubuś spał, więc mieliśmy o jednego marudę mniej.
W piątek wybraliśmy się do mini zoo w Leonowie. Pisałam wam o tym miejscu już rok temu (tu post ) Troszkę tam się teraz zmieniło- jest odmalowane, zniknęły wielbłądy, za to przybyły hamaki:) Filip karmił zwierzątka, poznał nowego kolegę z którym się bawił i hasał po tej ogromnej przestrzeni. Żałowałam, że nie wzięliśmy koca, żeby zrobić sobie piknik na trawie. Ogólnie jest to bardzo fajne miejsce, które polecam na rodzinny wypoczynek.










W sobotę wybraliśmy się do teściów, gdzie miło spędziliśmy czas gawędząc na podwórku i ganiając za Filipem. Ja nie wiem skąd on ma takie pokłady energii w sobie!
Niedzielę spędziliśmy na działce. Cały dzień na świeżym powietrzu, grill, lenistwo na kocu...Chyba nie muszę nic więcej dodawać:D
A już za tydzień wyruszamy nad morze! Oj nie mogę się doczekać, choć jednocześnie czuję lekki stres na myśl o takiej wyprawie z dwójką dzieci.
A wy jak spędziliście długi weekend?




Komentarze

  1. Mimo zoo super ☺ moja córeczka też lubi takie miejsca 👍 my spędziliśmy długi weekend w górach ☺ zakochałam się od pierwszego wejrzenia 😍 a teraz można tylko wspominać na zdjęciach ...mam nadzieję, że za rok też wyruszymy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej