Maluszkowe promocje

Zauważyliście, że jak w jednym hipermarkecie pojawi się "Tydzień maluszka", to zaraz we wszystkich innych też są promocje dla dzieci? Ostatnio było w Lidlu, później w Tesco, a obecnie Carefour i Real. Tym razem skorzystałam i ja. Wczoraj wyciągnęłam męża na małe zakupy. Zabraliśmy też Filipka. Do tej pory zawsze zostawiałam go u rodziców, a do sklepu jechałam tylko z mężem. Tym razem K. uparł się, żeby Filip pojechał z nami. Pierwszy raz synek miał okazję jeździć w wózku sklepowym. Był zachwycony, wszystko go interesowało, wyciągał rączki, żeby dotykać różnych rzeczy i zaczepiał obcych.
Kupiliśmy kilka słoiczków z jedzeniem oraz akcesoria na pierwsze urodziny Filipka, które zbliżają się wielkimi krokami!


Kupiliśmy też dwie bluzeczki.



A jak jesteśmy przy ubrankach, to szykuję post o Filipkowej garderobie. Pojawi się wkrótce.

Przy okazji zajrzałam do saloniku Inmedio, aby wymienić opakowania z ciasteczek Petitki-Lubisie na zestaw edukacyjny Czuczu ( więcej o tej promocji tutaj). Nagroda jest przeznaczona dla dzieci 3+, ale przecież Filip kiedyś do tego dorośnie, a szkoda nie skorzystać. Tak wygląda otrzymany zestaw:


Od przyszłego tygodnia również Biedronka ma dla nas ciekawą ofertę. W sprzedaży będą drewniane układanki przeznaczone dla dzieci już powyżej pierwszego roku życia. Koniecznie muszę kupić-bardzo lubię zabawki, które jednocześnie uczą i rozwijają. Moja siostra też zapowiedziała, że w prezencie urodzinowym możemy spodziewać się układanki;) W promocji będą również klocki Wader.Jeśli okażą się odpowiednie dla małych dzieci, to także kupię, ponieważ planuję w prezencie na roczek kupić m.in klocki.



Ostatnio do Filipkowej rodziny zabawek dołączył Szczeniaczek-Uczniaczek. Synek od razu polubił tą zabawkę. Często daje szczeniaczkowi buziaki- ostatnio częściej niż mi;)

Komentarze

  1. Muszę się i ja wybrać na polowanie na okazje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiliśmy Kubusiowi klocki wadera i z czystym sercem polecam, dla roczniakow idealne ;) Ania G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szopingowy szal ;) Ale udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu. Filipek ma fajną panterkę na bluzeczce. :) W stokrotce też co i rusz są promocje na jedzenie dziecięce w stylu "drugi produkt za pół ceny", więc też staram się polować na takie okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja regularnie przeglądam gazetki ze stokrotki i jak tylko jakieś fajne promocje się pojawią to wybieram się na większe zakupy:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej