"Wielka Biblia, mały Ja"- kilka słów o Biblii dla dzieci

Od długiego czasu planowałam zaopatrzyć moich chłopców w Biblię dla dzieci. Jedną wygraliśmy w konkursie, ale jej kieszonkowe wydanie nie przypadło nam do gustu. Biblia w wersji dla dzieci to w mojej opinii ważna książka w domu, w którym wyznaje się religię chrześcijańską. Czy istnieje lepszy sposób na wprowadzanie dzieci w świat wiary, jak własny przykład i pomoce dostosowane do ich wieku? No cóż, taka Biblia to super sprawa.
Tak się przyjemnie złożyło, że od Wydawnictwa Bernardinum otrzymaliśmy Biblię do zrecenzowania. I ta książka skradła moje serce (naprawdę!).


"Wielka Biblia mały Ja" to przepięknie wydana książka dla dzieci. Już od pierwszych stron wpadły mi w oko śliczne, kolorowe ilustracje. Taki styl obrazków lubię najbardziej i jak się okazuje, moich chłopcom też się podobają.
W Biblii mali czytelnicy odnajdą kilkadziesiąt najbardziej znanych historii, zarówno ze Starego, jak i Nowego Testamentu. Każda z nich napisana jest w sposób przystępny dla dzieci. Przy każdej opowieści rodzice znajdą odnośnik do prawdziwej Biblii. Na kolejnej stronie następuje krótkie podsumowanie wartości poznanej w historii biblijnej. Każda sytuacja przedstawiona jest także w formie krótkiego komiksu i przełożona na zwykłe, codzienne sprawy. To wszystko sprawia, że książka będzie zrozumiała nawet dla najmłodszych czytelników.



Taka forma Biblii dla dzieci to nie tylko wspaniała rozrywka, ale przede wszystkim mądra nauka dla naszych pociech. W książce opisane są wszystkie pozytywne wartości, która warto przekazywać dzieciom już od najmłodszych lat. Bo w czytaniu nie chodzi tylko o to, żeby czytać, dużo i czasem byle co. Warto wybierać takie pozycje, które niosą z sobą jakieś przesłanie. Czytając tą Biblię możemy poruszać z dziećmi ważne tematy, uczyć je co znaczy być dobrym, szczęśliwym, pracowitym itd.
Myślę, że Biblią w takiej formie zainteresuje się każde dziecko. Mojemu Filipowi bardzo się ona podoba i często przynosi, żeby mu poczytać. Wcale mu się nie dziwię, bo nawet ja, dorosła kobieta sięgam po tą książkę z przyjemnością.
Tak jak wspomniałam na początku "Wielka Biblia mały Ja" to książka pięknie wydana. Twarda oprawa, piękne ilustracje, duża czcionka. To idealna propozycja na prezent,chociażby na chrzest, urodziny, czy Boże Narodzenie.
Dbajcie o Wasze dzieci sięgając po mądrą literaturę. To zaowocuje w przyszłości, jestem tego pewna.
Ja i Filipek polecamy!

Kilka informacji o książce:
Wydawnictwo: Bernardinum
Rok wydania: 2016 
Okładka: twarda
Liczba stron: 248
Cena: 45 zł
Więcej informacji o książce znajdziecie na stronie wydawnictwa klik










Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej