piątek, 20 lutego 2015

Puszki na drobiazgi DIY

Dzieci często mają multum różnych drobiazgów i małych zabaweczek. Chociażby figurek z kinder niespodzianek (mój Filip "jajo" uwielbia).
Ostatnio wpadłam na pomysł zrobienia pojemników na "duperelki".
Potrzebujemy do tego puszek (np. po herbatkach), samoprzylepnego papieru kolorowego oraz nożyczek.
Dla wyjaśnienia- Filip tego granulowanego cukru nie pije. Kiedyś kupiłam z dobrymi chęciami, nie patrząc na skład (no bo przecież dla dzieci to powinno być ok). Fifi po pierwsze w ogóle tego nie chciał pić, a po drugie jak zobaczyłam skład, to się za głowę złapałam. No i te herbatki tak stały rok czasu, aż wpadłam na pomysł wykorzystania puszek.



Wykonanie pojemników jest tak proste, że bez problemu zrobiłby to przedszkolak. Puszki obklejamy dookoła papierem samoprzylepnym, a następnie przyklejamy np. oczy, nos, wg własnego pomysłu. U nas miał być potworek, ale w trakcie szykowania mi się "odwidziało" ;) I powstało takie coś;)




Ja wiem, że piękne to to nie jest;) Ale na przechowywanie drobiazgów idealne. W dodatku Filipek zachwycił się tymi puszkami,uwielbia się nimi bawić.





Szkoda, że miałam tylko dwie puszki, bo chętnie zrobiłabym mu więcej takich pojemniczków.
Podoba Wam się ten pomysł?

4 komentarze:

  1. pomysł ciekawy. Zawsze można opakowania po herbatkach czy mlekach w puszce wykorzystać. Ja nawet sama dla siebie wazonik zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Spróbuję ze swoimi przedszkolakami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam z takich puszek grzechotki :) a teraz wpadłam na inny pomysł rozwijający motorykę małą dla młodszej córki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...