Fotoobraz na płótnie- dekoracja, która upiększy wnętrze

 Nie wspominałam jeszcze na blogu, że półtora miesiąca temu dokonaliśmy życiowej rewolucji. Sprzedaliśmy nasze malutkie, dwupokojowe mieszkanie w Lublinie i kupiliśmy duży, piętrowy dom na wsi. Ostatnie tygodnie upływały nam więc na urządzaniu nowego miejsca. Chłopcy są szczęśliwi, bo nareszcie mają osobne pokoje, ja za to najbardziej kocham salon, w którym mam wymarzoną biblioteczkę i fotel do czytania. Poprzedni właściciele zostawili nam prawie wszystkie meble, zostało nam więc skupienie się na dodatkach i dekoracjach, które sprawią, że dom nabierze wymarzonego klimatu. 

Ponieważ nasz dom jest urządzony w stylu drewnianym i w niczym nie przypomina nowoczesnych wnętrz, to i dodatki musimy dobierać tak, by dobrze komponowały się z drewnianym wykończeniem i meblami. W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam jeden z dodatków, który przepięknie wkomponował się we wnętrze, a jednocześnie sprawił nam ogrom radości. To przepiękny obraz na płótnie, który zdobi ścianę w salonie i do razu przyciąga wzrok. Nie jest to jednak arcydzieło znanego malarza ani piękny krajobraz, a obraz z naszego własnego zdjęcia! Dotarł on do nas z firmy, która zajmuje się produkcją obrazów i zdjęć na płótnach. Do wykonania obrazu wybrałam zdjęcie z naszej ubiegłorocznej sesji świątecznej- jego drewniane tło doskonale pasuje do drewnianych elementów, których jest bardzo dużo w naszym domu. Obraz ma wymiary 60x90 cm, więc jest naprawdę spory. Wygląda przepięknie- jest bardzo dobrej jakości i naprawdę zachwyca starannością wykonania. 


Kiedy zamawiałam nasz obraz przez chwilę wahałam się, czy chcę obraz z jednego zdjęcia, czy też kolaż, bo i taką opcję oferuje nam wspomniana firma. Ostatecznie postawiłam jednak na zdjęcie, choć fotokolaż to również rewelacyjna sprawa. Może być świetnym zamiennikiem dla tradycyjnych ramek na zdjęcia- możemy umieścić na nim kilka fotografii tworząc ciekawą kompozycję. 


Fotokolaże i zdjęcia na płótnie to nie tylko piękna i oryginalna dekoracja domu, a także sposób na zachowanie wspomnień, ale również świetna propozycja na prezent. Zbliżają się święta, więc warto zastanowić się, czy nie mamy osoby, którą moglibyśmy obdarować takim niebanalnym prezentem. Niedługo później mamy Dzień Babci i Dziadka, co również będzie świetną okazją do wykonania takiego obrazu. 



Obrazy możemy dowolnie projektować, dzięki czemu możemy stworzyć taki produkt, jaki najbardziej nam odpowiada. Wierzcie mi, że rozpakowanie pięknie wykonanego fotobrazu ze zdjęciem własnej rodziny to ogromna frajda. Ja uwielbiam patrzeć na nasze zdjęcie i ogromnie się cieszę, że właśnie taka dekoracja zdobi moje ulubione miejsce w domu. 

Polecam Wam z całego serca drukarnię, która wykonała dla nas fotoobraz. Gwarantuję, że będziecie zachwyceni! 



*Post powstał dzięki współpracy recenzenckiej.

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej