Masza i niedźwiedź. Z wizytą w lesie- książka z magnesami

 "Masza i niedźwiedź" to jedna z najpopularniejszych animacji ostatnich lat. Dzieci uwielbiają przygody rezolutnej dziewczynki i misia, który musi wykazywać się anielską cierpliwością. Przyznaję, że sama lubię tą bajeczkę. Co ciekawe trafiłam na nią już wiele lat temu, kiedy jeszcze w Polsce w ogóle nie była znana. Znalazłam wtedy rosyjski odcinek o tytule "Masza i kasza", który bardzo mnie rozbawił. Cieszyłam się, kiedy bajka wreszcie trafiła do Polski i często oglądałam ją z moimi chłopcami. Choć niektórzy zarzucają ten animacji zbyt dużą ilość bodźców i mało wychowawcze aspekty, ja nadal ją lubię i nie zauważyłam, aby źle wpływała na moje dzieciaki. 

Ponieważ jest to animacja bardzo popularna i lubiana powstaje również dużo książek z bohaterami bajki. Bardzo lubię książeczki powstające na podstawie bajek, bo sprawiają one dzieciom dużo frajdy i są świetnym zamiennikiem ekranu. Najnowszy tytuł z serii "Masza i niedźwiedź" to książeczka "Z wizytą w lesie", która jest nie tylko książką, ale również zabawką. Dzieje się to za sprawą dołączonych do książki magnesów z postaciami z bajki. 


 Magnesy, które są dodatkiem do książki sprawiają, że mali czytelnicy mogą stać się współautorami książeczki. Magnesy te można umieszczać na stronach książki w dowolny sposób, tworząc scenki według własnego pomysłu. Można zmieniać ich miejsce i bawić się nimi niczym figurkami na zaproponowanych w książeczce sceneriach. Sprzyja to kreatywności i sprawia, że książka staje się jednocześnie miejscem zabawy. 



W książeczce znajduje się 5 scenerii do zagospodarowania. Przy każdej z nich zamieszczony jest krótki tekst zachęcający do zabawy i opowiadający o bohaterach bajki. 



Książka jest bardzo ładnie wydana. Ma sztywne strony, kolorowe ilustracje identyczne jak w bajce oraz praktyczny schowek na magnesy. Myślę, że jest to pozycja obok której żaden mały fan "Maszy i niedźwiedzia" nie przejdzie obojętnie. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej