Kolorowanka maluszka- malowanki z grubym obrysem

 W jednym z ostatnich postów pokazywałam Wam kolorowanki dla dzieci i przy okazji wspomniałam, że niedługo zaczynam pracę w żłobku. Dziś chciałabym pokazać Wam kolejne książeczki, które mam plan wykorzystać w mojej pracy z malutkimi dziećmi. Są to malowanki dedykowane właśnie maluszkom, doskonałe do wykorzystania jakie pierwsze kolorowanki dziecka. 

"Kolorowanka maluszka" to seria książeczek, w których zamieszczone są bardzo proste obrazki do pokolorowania. Są to obrazki doskonale znane dzieciom- pojazdy, zwierzątka, zabawki i przedmioty codziennego użytku. Mają one grube kontury, co znacznie ułatwia najmłodszym dzieciom kolorowanie. Dzięki temu są to książeczki idealne dla dzieci, które zaczynają przygodę z kolorowaniem i uczą się prawidłowego używania kredek. Myślę, że z powodzeniem kolorowanki te możemy zaproponować dwu- i trzylatkom. 



Oczywiście książeczki te poza oczywistą przyjemnością dla dziecka, mają również szereg różnych plusów- rozwijają zdolności manualne, wspierają koncentrację, utrwalają słownictwo, zachęcają do kreatywności i uwrażliwiają na barwy. 

Przy każdym obrazku do pokolorowania znajduje się wzór, co oczywiście nie oznacza, że dziecko musi go wiernie odzwierciedlić. Ja uznaję to bardziej za wprowadzenie trochę koloru do książeczki i tym samym sprawianie, że jest ona dla dziecka atrakcyjniejsza. 



"Kolorowanki maluszka" to książeczki, które świetnie sprawdzą się zarówno do użytku domowego, jak i do wykorzystania w żłobku. Są ładnie wydane, atrakcyjne wizualnie i rozwijające. 



Całą serię tych książeczek zamówicie na stronie wydawnictwa Aksjomat

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej