Podręcznik przetrwania w Minecraft-prezentacja książki

Minecraft, Minecraft, Minecraft...Jedna z najmodniejszych gier wśród dzieciaków. Choć muszę się Wam przyznać, że ja wciąż się do niej nie przekonałam. Dużo bardziej wolałabym, żeby moi chłopcy, jak już muszą grać, grali w coś innego, ale cóż...skoro im to sprawia frajdę. Na szczęście chłopcy nie są dziećmi, które uwielbiają spędzać czas przed ekranem i o komputer proszą co kilka dni, nie codziennie.
W swoim graniu Filip coraz częściej wspiera się książkami. Ostatnio sięgnął po nowy "Podręcznik przetrwania w Minecrafcie" i o tej książce dziś kilka słów dla Was.


Jest to książka, która idealnie sprawdzi się dla początkujących graczy. Znajdą tutaj oni szereg wskazówek dotyczących tego jak grać w trybie przetrwania. Omówiono tutaj wszystkie najważniejsze sprawy, począwszy od szczegółów technicznych, poprzez przygotowanie swojej postaci, objaśnienie symboli występujących w grze, aż po budowanie i kreowanie swojego świata.



Książka podzielona jest na trzy główne rozdziały. Są to- "Krajobraz Minecrafta", "Moby" oraz "Przetrwanie". W rozdziale pierwszym dzieci znajdą ciekawostki o wyglądzie świata Minecraft. Dowiedzą się, gdzie spotkać niezwykłe budowle i cenne znaleziska.


Rozdział "Moby" to omówienie zwierząt i postaci żyjących w świecie Minecraft, ich zachowań, właściwości oraz sposobów na radzenie sobie z nimi.


"Przetrwanie" to część poświęcona życiu w świecie Minecraft. Omówione tutaj zostały takie kwestie jak zdobywanie pożywienia, prowadzenie farmy, wydobywanie surowców, prowadzenie walk i ulepszanie schronienia.


Jak widzicie książka jest bogato ilustrowana i wszystkie kwestie zostały tutaj omówione za pomocą opisów i grafik. Filipowi się podoba i widzę, że czasami po nią sięga, coś sobie czyta i ogląda ilustracje.
Warto jednak pamiętać, że gra choć rozwija kreatywność, to jednocześnie bardzo wciąga. Trzeba trzymać rękę na pulsie i nie dopuszczać do tego, aby dzieciaki uzależniły nam się od komputerów. Szczególnie teraz, kiedy większość czasu spędzamy w domach rozsądek jest bardzo ważny.



Kilka informacji o książce:
Wydawnictwo: Egmont
Autor: Milton Stephanie
Okładka: twarda
Liczba stron: 96
Rok wydania: 2020
Cena: ok 24 zł
Książka na stronie wydawnictwa- kliknij tutaj

Komentarze

  1. Wow. Ja nawet nie wiedziałam, że takie książki są, może ja bym się podszkoliła, bo moje dzieci są zachwycone ta grą, a ja jestem zielona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój już się znudził (na szczęście) Minecraftem, ale takie książki mamy dwie i raz nawet bawiła nas wszystkich w czasie podróży pociągiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas szal minecrafta dalwj trwa i mamy te książkę

    OdpowiedzUsuń
  4. O to coś dla mojego strażaka. Muszę poszukać online

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ogarnąć,o co chodzi z tym Minecraftem...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej