piątek, 29 maja 2015

Moje szycie

Dziś pokażę Wam, co w ostatnim czasie udało mi się stworzyć. Z szyciem u mnie jest tak, że czasem długie tygodnie nic nie robię, a czasem jak mnie najdzie to szyję ciągle i nie mogę się oderwać. Lubię to robić, jest to dla mnie forma odpoczynku i oderwania od codzienności.
W zanadrzu mam kilka kolejnych pomysłów na maskotki. Niestety skończył się zapas wypełnienia, więc najpierw czekają mnie małe zakupy;)
A tymczasem moje ostatnie uszytki:)

Sowy-od nich zaczęłam szycie i jeszcze mi się nie znudziły;) Te sześć uroczych ptaszków poszukuje nowego domku.





Powstała także sówka z kolorowymi metkami.


Na zamówienie uszyłam metkowca dla jednego maluszka:) Z jednej strony bawełna w białe kropeczki, a z drugiej miękki, puchaty błękitny materiał.


Uszyłam również 2 materiałowe książeczki z różnymi elementami- otwieranym okienkiem, odstającymi kształtami, kieszonką z elementem do wkładania, szeleszczącą stroną oraz z piszczkiem.




 Jak Wam się podobają moje uszytki? :)

6 komentarzy:

  1. Wszystko cudowne Podziwiam twoje prace !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) bardzo mi się podobają.. Też umiem szyć i bardzo to lubię ale obecnie nie mam maszyny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa:) To motywuje do dalszego szycia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa jakie fajne sowy a książeczka REWELACJA!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...