Jakim jestem czytelnikiem

Jakiś czas temu, Asia z bloga prawdziwezycie.com nominowała mnie do zabawy "Jakim jestem czytelnikiem". Ostatnio nie miałam za bardzo czasu na pisanie, ale w końcu nadrabiam zaległości. Więc do dzieła!

1. Książki czytam od kiedy tylko pamiętam. Są integralną częścią mojego życia. Już w czasach wczesnej podstawówki często byłam uczennicą, która miała na swoim koncie najwięcej wypożyczonych książek. Zawsze czytałam bardzo dużo. Teraz niestety przez codzienne obowiązki i opiekę nad synkiem mam dużo mniej czasu. Co nie znaczy, że przestałam czytać.
2. Najwięcej książek przeczytałam chyba będąc na studiach. Muszę przyznać się, że często zdarzało mi się czytać podczas nudniejszych wykładów. Książka towarzyszyła mi także podczas jazdy autobusem.
3. Najczęściej czytam wieczorem, leżąc w łóżku.
4. Mam kilka ulubionych książek- "Przeminęło z wiatrem", "Anna Karenina", "Jeździec miedziany", "Ptaki ciernistych krzewów", książki Phillippy Gregory
5. Lubię książki o tematyce życiowej- prawdziwe opowieści, wspomnienia, książki historyczne, romanse, biografie ciekawych ludzi
6. Moje ulubione autorki to Phillippa Gregory i Małgorzata Musierowicz. Jeżycjadę przeczytałam kilka razy i wiem, że jeszcze nieraz do niej wrócę. Mam ogromny sentyment do tych książek.
7. Zazwyczaj książkę czytam tylko raz, rzadko wracam drugi raz do tej samej pozycji. Aczkolwiek moje ulubione książki czytam wielokrotnie.
8. Raczej nie kupuję książek. Skoro czytam je jeden raz, szkoda mi pieniędzy na kupowanie. Ale swoje ulubione książki mam na własność.
9. Uwielbiam chodzić do biblioteki. Zawsze towarzyszy mi dreszczyk emocji pt. ciekawe co dzisiaj fajnego wpadnie mi w ręce. Lubię chodzić pomiędzy półkami, przeglądać książki, szukać ciekawych pozycji. Często idę z postanowieniem- dziś nic nie wypożyczę, bo nie mam czasu na czytanie, a i tak wracam obładowana książkami.
10. Rzadko czytam dwie książki naraz, ale zdarza mi się. Najczęściej kiedy czytam jakieś grube tomiszcze, to mam w zanadrzu coś mniejszego np.do autobusu.
11. Uwielbiam książki same w sobie i nie mogę przekonać się do ebooków. Nie mają tej magii. Choć kilka książek przeczytałam na komputerze.
12. Jeśli książka nie wciągnęła mnie, to rezygnuję z czytania. Szkoda mi czasu na czytanie czegoś, co mnie nie interesuje.
13. Mam na sumieniu kilka książkowych grzeszków- czytanie z filiżanką kawy w ręce, czytanie przy jedzeniu, zaglądanie na ostatnie strony, kiedy nie mogłam wytrzymać napięcia
14. Kiedy Filip był malutki i całymi dniami leżał przy piersi, korzystałam z okazji i czytałam. Całe dnie tak spędzaliśmy.
15. Lubię czytać Filipkowi. Kiedy był malutki czytałam mu bardzo dużo. Teraz mój syn ma zbyt dużo do zrobienia, żeby siedzieć i słuchać bajek czytanych przez mamę. Ale nie poddaję się i próbuję chociaż kilka minutek dziennie.
16. Mam manię kupowania książek Filipkowi. Przez te 15 miesięcy zgromadziliśmy już całkiem pokaźną dziecięcą biblioteczkę, która ciągle się rozrasta.
17. Prowadzę wirtualną biblioteczkę, zapraszam do zajrzenia na mój profil klik

Dziękuję za nominację! I zapraszam do zabawy kolejne osoby:

Komentarze

  1. :) :) tez zdarzalo mi sie zajrzec na ostania strone ;) to niesamowite, kiedy ksiazka tak trzyma w napieciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupuję literaturę dziecięcą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka fajnych książek. Przypomnij mi, to następnym razem Ci podrzucę, Anetko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam czytać choć ostatnio czasu i sił troszkę brak...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej