Czasopismo Kaczor Donald ma już 30 lat! Jubileuszowe wydanie znanego magazynu.

 Lubicie Kaczora Donalda? Ja dziś przyznam się Wam, że mam do tej postaci ogromny sentyment! Jako dziecko zaczytywałam się w komiksach Kaczor Donald, do jednego magazynu potrafiłam wracać kilka razy. Zawsze śmieszyły mnie przygody Kaczora i jego przyjaciół. A czy wiecie, że magazyn ten ma już 30 lat? Dokładnie 28 kwietnia 1994 roku, kiedy ja miałam niespełna 5 lat ukazał się pierwszy w Polsce komiks "Kaczor Donald". Od tego czasu czasopismo wydawane jest bez przerw, aż do chwili obecnej. Z racji jubileuszu wydawca w tym miesiącu przygotował dla czytelników prawdziwą gratkę. Kiedy weźmiecie do ręki najnowszy numer magazynu szybko zauważycie, że gazetka jest dwustronna. Z jednej strony jest to aktualny numer czasopisma, z drugiej zaś prawdziwa wycieczka w czasie! Okazuje się, że w magazynie znalazł się przedruk oryginalnego pierwszego numeru! Wierzcie mi, że buzia sama mi się cieszyła, kiedy przeglądałam ten komiks!





W magazynie "Kaczor Donald" nie mogło zabraknąć oczywiście prezentu. Tym razem jest to zestaw czterech gadżetów do prankowania znajomych:D 



Jednocześnie z nowym jubileuszowym numerem komiksu "Kaczor Donald" w sprzedaży możemy znaleźć dwa nowe Giganty. Jeden z nich to 252 numer "Gigant poleca", drugi zaś to kolejny tom serii "Gigant poleca Extra". Zbiory te to kolejne komiksowe historie, które przeniosą czytelników do zwariowanego świata Kaczora Donalda. 



To, co najbardziej podoba mi się w komiksach "Kaczor Donald" to fakt, że ich forma praktycznie nie zmieniła się przez 30 lat. Autorzy nie pokusili się o zmianę grafiki na bardziej nowoczesną, nie poszli za trendami, co według mnie jest naprawdę super! Po co zmieniać coś, co jest doskonałe! Cieszę się, że sięgając po nowy numer komiksu miałam okazję przenieść się do czasów mojego dzieciństwa. 

Komiksy znajdziecie w kioskach, sklepach z prasą oraz na stronie wydawnictwa Egmont. 


 

*Post powstał dzięki współpracy recenzenckiej z wydawnictwem Egmont.

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej