Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia: Drzewa- komiks edukacyjny

 Rodzina Borsuków i Lisów to bohaterowie wspaniałej serii komiksów dla dzieci. Książki te ujęły mnie ciekawą tematyką pokazującą skomplikowane relacje w patchworkowej rodzinie oraz przepiękną szatą graficzną. Każdy nowy tytuł w serii witam z dużą radością. Dlatego też ogromnie się cieszę, że oprócz podstawowej serii komiksów powstał również dodatkowy cykl komiksów edukacyjnych. W jego ramach ukazał się jakiś czas temu komiks o emocjach, a ostatnio pojawił się kolejny tytuł- "Drzewa". To właśnie o nim chcę Wam opowiedzieć w dzisiejszym wpisie. 

Rodzina Borsuków i Lisów mieszka w lesie, a ich nora znajduje się pod kasztanami. Zwierzaki doskonale znają więc budowę drzew oraz ich funkcjonowanie. Dzieci jednak mają dużo pytań, na które chętnie odpowiadają im rodzice. Robią to z humorem i cierpliwością, tak by zdobywanie wiedzy zamienić w dobrą zabawę i rozbudzać w swoich pociechach ciekawość świata. 

Książka składa się z dwóch przeplatających się części. Jest to komiksowa historyjka pokazująca kilka scenek z życia rodziny Borsuków i Lisów oraz część edukacyjna, w której młodzi czytelnicy znajdą informacje na temat drzew. Czytając książkę dzieci będą miały okazję dowiedzieć się jak żyją drzewa, z jakich części się składają, jakie funkcje pełnią poszczególne części drzew. Są tu informacje o tym w jaki sposób przemieszczają się nasiona i jak wyglądają najpopularniejsze gatunki drzew. Wszystko wyjaśnione w prosty sposób, tak by zaciekawić dziecko i umożliwić mu przyswojenie treści. 



Komiks jest przepięknie zilustrowany. Urzekają mnie te delikatne kolory i urocze postacie. W części edukacyjnej natomiast znajdziemy przejrzyste, estetyczne schematy, które pomogą dzieciom zrozumieć opisywany temat. 


Osobiście jestem zachwycona tym komiksem. Ogromnie podoba mi się połączenie przyjemnej historii o rodzinie sympatycznych zwierzaków z edukacją przyrodniczą. Nie będzie przesadą jeśli powiem, że jest to jeden z najlepszych komiksów edukacyjnych jakie miałam okazję poznać. Mam nadzieję, że w serii będą pojawiały się kolejne tytuły, a jeśli tak to jestem niesamowicie ciekawa jakie. 

Komiks znajdziecie w księgarni internetowej Egmont. 


 

*Post powstał dzięki współpracy recenzenckiej z wydawnictwem Egmont.

Komentarze

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej