Moje ulubione sklepy online

Zakupy przez Internet...dla jednych ostateczność, dla innych codzienność. Ja zdecydowanie zaliczam się do tej drugiej grupy.

Od kiedy jestem mamą buszowanie po sklepach stało się dla mnie dużo trudniejsze niż wcześniej. Z dziećmi ciężko się skoncentrować, samej trudno się wyrwać. Siłą rzeczy zaczęłam robić zakupy przez Internet i tak się wciągnęłam, że teraz nie wyobrażam już sobie żyć bez tego. Chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć o sklepach online, które lubię najbardziej.

Allegro
Od tego wszystko się zaczęło. Na allegro kupuję mnóstwo rzeczy-od drobiazgów do domu, ubrań, zabawek, prezentów, aż po wózki, rowerki, a nawet meble (na allegro kupiłam meble do pokojów oraz do kuchni, a także łóżko Filipa). Czasem śmiejemy się z mężem, że 3/4 naszego mieszkania to allegro:D Na tym portalu biorę udział zarówno w licytacjach, jak i w zakupach Kup teraz. Kupuję i rzeczy nowe i używane. Na setki kupionych rzeczy tylko kilka razy zdarzyło się, że coś było nie tak. Za każdym razem sytuacja była rozwiązana na moją korzyść.
Dlaczego lubię allegro? Przede wszystkim dlatego, że większość rzeczy udaje mi się kupić dużo taniej (nawet wliczając koszt przesyłki) niż stacjonarnie. Mogę porównać ceny od różnych sprzedawców i zrobić zakup w najkorzystniejszej cenie. Wszystko mogę zrealizować przez telefon, korzystając z aplikacji.
Czasami na allegro również sprzedaję.

AliExpress
Czasami nazywane chińskim allegro, według mnie zupełnie nieprawidłowo. Na AliExpress kupuje się tylko nowe rzeczy i tylko w opcji Kup teraz. To nic innego jak zakupy prosto z Chin. Bezpieczne i opłacalne. Ale ostrzegam....bardzo uzależniające:D
Na Facebooku możecie znaleźć wiele grup, w których po kolei dowiecie się jak kupować oraz znajdziecie recenzje różnych zakupionych produktów. Warto korzystać też z aplikacji na telefonie, bo wtedy ceny na ali są odrobinę niższe. Zakupów dokonuje się w dolarach, a podczas płacenia suma przeliczana jest na złotówki.
Ja na Aliexpress kupuję drobiazgi- gadżeciki np. długopisy, drobne zabawki, ubrania (kocham skarpetki z ali). Zamawiam tam dużo rzeczy, czasami jednocześnie czekam na 10-20 przesyłek.
Ponieważ zakupy idą prosto z Chin trzeba przygotować się na długi czas oczekiwania-czasem 2 tygodnie, czasem 2 miesiące. Ale co najlepsze-przesyłka jest darmowa (!), a w razie zaginięcia paczki lub otrzymania produktu niezgodnego z opisem otrzymujemy zwrot pieniędzy:)
Czy nie boję się kupować chińskich rzeczy? Nie! Większość produktów, które możemy kupić w polskich sklepach pochodzi właśnie stamtąd. Na facebooku, oraz w wielu internetowych/facebookowych butikach jest wielu sprzedawców, którzy zamawiają rzeczy z Ali doliczając sobie dużą marżę (czasem 2-3 razy więcej!). Mało tego czasami nawet sami nie widzą produktu, który kierują do klienta prosto z Chin. Jeśli natkniecie się na sprzedawcę, u którego czas wysyłki wynosi powyżej 2 tygodni możecie być prawie pewni, że to kolejny Aliexpressowy cwaniak.
Ja Ali uwielbiam, a najbardziej lubię ten dreszczyk emocji przy otwieraniu skrzynki pocztowej. Dziś miałam dobry dzień-dotarło jednocześnie 5 paczuszek, a 4 kolejne czekają zawizowane na poczcie, bo się nie zmieściły:D


Księgarnia internetowa Aros.pl 
To kolejny sklep, w którym jestem stałą klientką. Mając w domu dziecko uzależnione od książeczek, musiałam znaleźć miejsce, w którym znajdę duży wybór i niskie ceny. W Arosie wszelkie książki, puzzle i gry są naprawdę bardzo tanie! Przykładowo nasze ulubione książeczki do czytania, czyli seria o Misi Marysi-jedna książeczka kosztuje 6,90, a na stronie aros.pl kupujemy za 4,83 zł! W tej księgarni jest ogromny wybór książeczek dla dzieci. Średnio raz w miesiącu robię tam jedno większe zamówienie. Dodatkowo wysyłka do kiosku Ruch-u kosztuje tylko 2,99. Dla mnie opcja idealna, bo kiosk mam na osiedlu. Stronę Aros.pl polecam wszystkim moim znajomym.


H&M
Marka na pewno wszystkim znana, ale nie każdy korzysta z H&M online. A ja na H&M kupuję tylko w ten sposób. Dlaczego? Bo mogę na spokojnie wszystko pooglądać, porównać ceny. Bo dzięki rabatom i dodatkowym kuponom i kodom promocyjnym (które dość często się pojawiają) można zrobić zakupy w bardzo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo będąc zarejestrowanym w H&M Club za każdy zakup otrzymujemy punkty, które można wymieniać na kupony. Ja teraz za 600 pkt wykupiłam darmową dostawę na pół roku. Mój ulubiony kurier z paczkami z H&M przychodził do mnie teraz trzy dni pod rząd:D
Na stronie H&M czasami zdarzają się błędy. Kiedyś kupiłam 6-pak body dla Kubusia za niecałe 20 zł:D

Pizzaportal.pl
Lubię zamawiać pizzę, ale nie znoszę robić tego przez telefon. Idealna okazała się dla mnie strona pizzaportal.pl. Często zdarzają się kody promocyjne, jak również można kupić specjalne kupony za punkty payback. Na stronie jest wiele różnych restauracji, z których możemy zamówić jedzenie, a swoje zamówienie można dowolnie modyfikować (np. zmienić dodatki w pizzy, czy grubość ciasta). Za zakupy  również płacę online. Polecam:)

Także jak widzicie jestem już prawdziwą weteranką jeśli chodzi o zakupy przez Internet. Zdecydowaną większość rzeczy kupuję właśnie tak. Śmiało mogę stwierdzić, że nie przepadam już za chodzeniem po sklepach;)
Powiedzcie jakie są Wasze ulubione sklepy online? Lubicie taką formę zakupów, czy wolicie wędrowanie po sklepach i oglądanie produktów na własne oczy?

Komentarze

  1. Na allegro czasem kupuję i w aros.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Allegro uwielbiam i kupuje tam prawie wszystko. Jeśli chodzi o jedzenie to raczej korzystam z pyszne.pl. A co do aliexpress od jakiegoś czasu się zbieram ale ciągle jakoś się zebrać nie mogę. Ale może w końcu zacznę. Ale pewnie wtedy się uzaleznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich sklepów wymienionych przez Ciebie nie korzystam tylko z pizzaportal. Ali uwielbiam, Aros ma świetne ceny na książki a allegro wiadomo! Od H&Mu online to już chyba jestem uzależniona, ale fakt są częste promocje więc z nich korzystam ale kupuję w ten sposób dla dzieciaków. Dla siebie wolę sklep stacjonarny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy zamawiałam na AliExpress i faktycznie, można trafić na fajne rzeczy, ale ten czas oczekiwania na przesyłkę zabiera mi całą frajdę z zakupów. Co z tego, że kupię produkt, jak później idzie on do mnie przez miesiąc. Ja jeszcze polecam OLX. Można tam znaleźć naprawdę dobre okazje, no i sprzedać rzeczy szybciej niż na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy online robimy chyba zdecydowanie częściej niż w sklepach stacjonarnych. Głównie dlatego, że żadne z nas zakupów nie lubi ;) . Korzystamy głównie z allegro. O arosie nie słyszałam, przypięłam sobie zakładkę z ich stroną, bo mam zamiar zajrzeć do nich, co ciekawego mają. Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie kupowałam na AliExpress bo jakoś boję się zaczać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie jestem mega fanką zakupów przez neta... Zwłaszcza ubrań ale zdażyło mi się zamówić np dla siebie sukienkę a dla Córci pidżamę. Niedawno np miałam karte podarunkową do SMYKa i wolałam jechać do pobliskiego miasta niż zamawiać.
    Przez neta najczęściej kupuje zabawki i chyba allegro rządzi.Czasem książki ale to na różnych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jeszcze H&M z internetowych sklepów, a tak pokrywa mi się większość z twoimi typami. Pizza Portal ma zawyżoną cenę (prowizja), wolę zamówić bezpośrednio dzwoniąc, a najlepiej zrobić domową pizzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawia mnie jeszcze czy w tych sklepach można płacić PayPalem https://www.cashbill.pl/platnosci/paypal bo dla mnie to jest bardzo ważne. Jednak wygoda płatności to bardzo fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej