Co nowego u nas?:)

Przede wszystkim kolejny postęp Filipka- od wczoraj zaczął sam wyciągać rączki do zabawek. Czekałam już na to:) Poza tym zaczął śmiać się w głos, kiedy mu dmucham w brzuszek lub szyjkę. Uwielbiam się  z nim bawić, jak widzę, że sprawia mu to taką frajdę.
Ostatnio kupiliśmy mu karuzelę nad łóżeczko-bardzo ją lubi, a my wreszcie możemy jeść śniadania w spokoju.
Oprócz tego Filipek wszedł w etap wkładania wszystkiego do buzi- w dalszym ciągu najbardziej lubi własne paluszki, ale grzechotki, ucho misia czy pielucha tetrowa też mu bardzo smakują. Prawdopodobnie zaczynają mu wychodzić ząbki- tak przynajmniej stwierdził ortopeda, bo ja osobiście tych ząbków nie widzę. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.

Ostatnio spędziliśmy weekend na wsi u mojej babci oraz u dziadka. Filipek mógł pooddychać świeżym powietrzem i poznać kolejne osoby z rodzinki. Na szczęście był bardzo grzeczny, więc naprawdę wypoczęliśmy. Wieczornego grilla jak zwykle przespał- urodzony imprezowicz;) Dla mnie wyjazd skończył się trochę gorzej-po powrocie dostałam 40 stopni gorączki;/ Prawdopodobnie byl to skutek wypicia w upał zimnego Karmi, bo następnego dnia czułam się już normalnie, więc nawet nie byłam u lekarza.

Co poza tym? W czwartek razem z mężem mamy obronę magisterki. Nareszcie! Nie mogę się już doczekać, żeby mieć studia z głowy. A póki co mam do zrobienia jeszcze 3 bukiety cukierkowe dla naszej komisji egzaminacyjnej. Mam nadzieję, że Filipek będzie wyrozumiały i da mamie dokończyć.

Za dwa tygodnie idziemy na wesele do mojego brata ciotecznego. Filipek idzie z nami ponieważ tym razem nie mam go z kim zostawić. Zastanawiałam się jak go fajnie ubrać. Na szczęście udało mi się znaleźć  śliczną błękitną koszulkę w tanim ciuchu (za całe 1 zł:D), kamizelkę jeśli byłoby chłodniej (też za 1 zł:D) i do tego moja siostra dokupiła muchę i voilà, kreacja gotowa:




A na koniec kolejna darmowa próbka, którą można zamówić. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.bobovita.pl i zamówić zestaw. Tym sposobem otrzymałam poradnik jak rozszerzać dietę malucha i słoiczek marcheweczki bobovita. Dodatkowo w przesyłce był też kupon na zamówienie 4 bezpłatnych saszetek mleka modyfikowanego po 6 miesiącu życia. Oczywiście już wypełniłam;)

Warto także zarejestrować się w Klubie Maluszka Hipp. Ja zapisałam się kilka tygodni temu, a dziś w skrzynce czekała na mnie miła niespodzianka- pudełeczko, w którym był poradnik o żywieniu niemowląt, plastikowa łyżeczka oraz kupon na odebranie paczki Hipp w drogerii Rossmann ( z tego co widzę w paczce ma być słoiczek i jakiś sok) oraz kilka kuponów z 20% rabatem na zakup różnych produktów Hipp.


Komentarze

  1. Wspaniale się czyta te Twoje posty. Tyle w nich radości. Tworzycie cudowną rodzinę :)

    P.S. Życzę powodzenia na obronach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej