Moje pierwsze origami- kreatywne książki dla dzieci

Bardzo lubię, kiedy moje dzieci spędzają czas w sposób kreatywny. Cieszy mnie, kiedy coś tworzą, bawią się, używają wyobraźni zamiast patrzeć w ekran. Na szczęście trafiły mi się egzemplarze, które uwielbiają zabawy kreatywne i mają tysiąc pomysłów na tworzenie ciekawych rzeczy. Ostatnio na przykład pochłonęło ich origami. Z tą sztuką składania papieru Filip zetknął się już jakiś czas temu, a tym razem do zabawy dołączył także Kubuś. Niestety muszę się Wam przyznać, że ja jestem totalnym beztalenciem jeśli chodzi o składanie papieru i w tworzeniu towarzyszy chłopakom tata.
Jeśli chodzi o instrukcje do origami można skorzystać z dwóch opcji- Internet lub książki. My zdecydowanie wybieramy to drugie!
Na początku przygody z origami idealnie sprawdzi się seria z wydawnictwa Siedmioróg- Moje pierwsze origami. Są to książeczki, w których znajduje się 10 modeli do stworzenia.


Do wykonania składanek nie potrzeba własnego papieru- każdy model ma tutaj swój kolorowy arkusz, dzięki czemu origami wychodzą bardzo ładne i ciekawe kolorystycznie. Są również pozaznaczane miejsca, w których kartkę należy zaginać. Dodatkowo w książeczkach znajdują się również naklejki do uzupełnienia naszych modeli- są to na przykład oczy, uszka, wzorki.



Oczywiście każdy model posiada osobną instrukcję, w której wykonanie opisano krok po kroku.




Tworzenie modeli z tych książeczek zapewni dzieciom dużo ciekawej, kreatywnej zabawy. Składanie origami rozwija wyobraźnię przestrzenną oraz zdolności manualne. To świetny pomysł na wspólne spędzenie czasu.
Zobaczcie jakie cuda stworzyli wczoraj tata, Filip i Kuba:




Książeczki znajdziecie na stronie wydawnictwa:
Zwierzęta- kliknij tutaj
Samoloty- kliknij tutaj

Komentarze

  1. Zapewnij swojemu dziecku niezapomniane wspomnienia dzięki naszej tyrolce ogrodowej! Bezpieczna i solidna konstrukcja sprawi, że Twoje dziecko będzie cieszyć się niepowtarzalną zabawą na świeżym powietrzu. Przekształć swój ogród w miejsce pełne przygód już dziś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej