Koty- Wszystko co musisz wiedzieć o swoim kocie

Chłopcy ostatnio bardzo prosili nas o kota. Ja choć bardzo lubię zwierzęta, to jednak przeraża mnie odpowiedzialność i ogrom pracy, którą trzeba włożyć w utrzymanie chociażby czystości. Mieliśmy już świnkę morską i powiedziałam- nigdy więcej! Jednak muszę przyznać, że taki mruczący kotek to kusząca perspektywa. Postanowiłam więc dowiedzieć się co nieco o tych zwierzętach, aby zanim powiem tak lub nie nabyć minimum wiedzy i argumentów. W tym celu sięgnęłam po ciekawą książkę z wydawnictwa Esteri- "Koty.Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim kocie".


Książka przyciągnęła mnie przede wszystkim piękną okładką. Jednak pod względem treści również jest bardzo atrakcyjna. Znajdziecie tutaj wszystko to, co należy wiedzieć o kotach. Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które już posiadają swojego pupila, jak i dla tych, którzy dopiero rozważają przyjęcie kota do swojego domu.

Podzielona jest na cztery rozdziały, a każdy z nich posiada kilka lub kilkanaście podrozdziałów.


Część pierwsza dotyczy kociej mowy, wyboru odpowiedniego kota (są na przykład scharakteryzowane różne rasy), przygotowania mieszkania na przybycie nowego lokatora.
Część druga to pierwsze dni kota w naszym domu, nauka zwyczajów, przystosowanie kota do życia wśród dzieci i innych zwierząt domowych.
Rozdział trzeci -opieka z sercem- opowiada o żywieniu kota, a także o jego pielęgnacji. Są tutaj także informacje dotyczące kociego zdrowia, podawania leków, chorób itd.
Rozdział ostatni to pomysły na zabawy i zabawki, które możemy kupić lub wykonać dla kota. Dodatkowo w poprzednich rozdziałach również znajdują się różne ciekawy pomysły na DIY dla kota.


Książka jest bardzo ładnie wydana. Zawiera w sobie ogrom informacji oraz posiada liczne fotografie- moi chłopcy bardzo lubią je oglądać. Myślę, że może być świetnym pomysłem na prezent dla miłośnika kotów, a także doskonałym przewodnikiem dla każdego nowego właściciela.


Kilka informacji o książce:
Wydawnictwo: Esteri
Autor: Gerd Ludwig
Okładka: miękka
Liczba stron: 144
Rok wydania: 2016
Cena: ok 34 zł
Książka na stronie wydawnictwa- kliknij tutaj

Komentarze

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej