Zwierzakowe zabawy- urocze książeczki z zadaniami

"Zwierzakowe zabawy" to urocze książeczki z zadaniami, które bardzo lubi mój Filip. Kilka razy pokazywałam już na blogu książeczki z tej serii, a dziś zaprezentuję Wam kolejną część, już szóstą.

Bohaterami zadań są różne słodkie zwierzaczki, zarówno domowe typu kotki i pieski, jak i zwierzęta wiejskie, czy dzikie i egzotyczne. Łączy je jedno- wszystkie są absolutnie urocze.


W książeczce dzieci znajdą różne ciekawe ćwiczenia np. liczenie, rysowanie, sudoku, labirynty, dobieranie cieni itd. Zawsze jest także chociaż jedna kolorowanka- i o dziwo, choć mój Filip zwykle kolorowanki pomija, to w tych książeczkach właśnie kolorowanki lubi najbardziej.


W książeczce dodatkową atrakcją jest duża ilość naklejek do zadań.


Chociaż różowo-pastelowa kolorystyka może sugerować, że jest to książeczka dla dziewczynek, nie dajcie się zwieźć. Tutaj dużo fajnej zabawy znajdzie każde dziecko, które lubi zwierzęta.


Mój Filipek każdą kolejną książeczkę z tej serii wita z ogromną radością i zawsze chętnie siada do rozwiązywania zadań. Dużą frajdę sprawiają mu ćwiczenia, w których towarzyszą mu różne słodkie zwierzątka.


Książeczka ma 16 stron, a jej cena okładkowa to 7.99 zł.



Komentarze

  1. Mój syn też lubi książeczki z zadaniami ;) może nad nimi siedzieć blisko godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieci tez lubia takie ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna grafika, przeslodkie te zwierzaki 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej