"Jak rosnę"- piękny pamiątkowy album dla dzieci i ich rodziców

 W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać piękny album, będący kroniką życia dziecka. Ten wyjątkowy produkt został stworzony z myślą o dzieciach i ich rodzicach po to, aby w jednym miejscu zgromadzić wiele wspaniałych rodzinnych wspomnień. Kiedy przychodzi na świat dziecko, my rodzice zaczynamy odczuwać potrzebę zachowania w pamięci wielu chwil. Robimy mnóstwo zdjęć, nagrywamy filmiki, gromadzimy pamiątki. Choć zaraz po narodzinach wydaje nam się, że nasze dziecko długo będzie malutkie i mamy mnóstwo czasu, szybko przekonujemy się, że ten czas pędzi jak szalony. Pamiętam jak urodził się mój starszy syn i dziwiłam się, kiedy słyszałam "zobaczysz jak to szybko zleci, zaraz pójdzie do szkoły". Nie rozumiałam tego zupełnie, wydawało mi się, że to taki ogrom czasu. A tymczasem ani się obejrzałam a moje dziecko jest już w trzeciej klasie! Czas pędzi nieubłaganie, a pamięć jest ulotna i niestety wiele rzeczy zapominamy. Dlatego też taki album jest doskonałą pomocą dla całej rodziny- na jego kartach możemy utrwalić wiele cennych wspomnień. 

Oczywiście takich pamiątkowych albumów jest ogromny wybór, jednak album "Jak rosnę" jest absolutnie wyjątkowy. Zwykle produkty takie skonstruowane są tylko na pierwszych kilka lat życia dziecka. W tym albumie jest inaczej- tutaj mamy miejsce na utrwalanie wspomnień od narodzin, a właściwie ciąży, aż po osiemnaste urodziny! Dzięki temu albumowi można stworzyć prawdziwą kronikę życia naszego dziecka. Będzie to wspaniała pamiątka nie tylko dla młodego człowieka, ale również dla rodziców. 




Na kartach albumu znajduje się miejsce do wpisania różnych ważnych informacji o dziecku. Są tutaj strony do opisywania urodzin, upodobań, wspólnych świąt, wycieczek, zabawnych momentów. Oczywiście nie brakuje miejsc do wklejenia zdjęć. Jest również specjalne miejsce na odcisk rączek i stópek, na opisanie ulubionych zabaw czy przyjaciół naszego dziecka. 




Album jest utrzymany w uniwersalnej kolorystyce, nadającej się zarówno dla chłopca, jak i dla dziewczynki. Strony są beżowe ( ten róż na zdjęciach to po prostu wina mojego aparatu). 



Album "Jak rosnę" to świetna propozycja na prezent dla świeżo upieczonych rodziców i ich dziecka. Doskonale nada się również jako prezent pod choinkę dla młodych rodziców. A z kolei uzupełniony album można wręczyć dziecku na osiemnaste urodziny. 

Polecam Wam ten album, bo jest naprawdę pięknie wydany. To produkt wysokiej jakości, który może kosztuje więcej niż przeciętne albumy, ale za to będzie służył przez wiele lat. 

Album kupicie tutaj 



Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej