Gigant poleca: "Polowanie na Mikiego" -nowu numer kultowego komiksu dla dzieci

 U nas szał na komiksy trwa w najlepsze. Filip pochłania je jeden za drugim. Całe szczęście, że cały czas ukazują się nowe tytuły, bo w przeciwnym razie mielibyśmy spory problem. Filip lubi komiksy o różnej tematyce, chętnie sięga po te, których bohaterami są dzieci lub zwierzęta, często wraca do komiksów Minecraft, ale lubi również sięgać po klasykę w stylu Smerfów czy Kaczora Donalda. Jakiś czas temu polubił kultowe "Giganty" dlatego też w naszej biblioteczce pojawiają się kolejne nowe numery tych komiksów. Nasz najnowszy nabytek to numer 233 "Polowanie na Mikiego".


Giganty zna chyba każdy. Te komiksy ukazują się od wielu lat, ja pamiętam je jeszcze z mojego dzieciństwa. Co najlepsze- niewiele się one od tamtej pory zmieniły. Nadal mają identyczną formę i szatę graficzną. 


W najnowszym numerze mamy aż 11 komiksowych historii od Kaczorze Donaldzie, Myszce Mickey i ich przyjaciołach. 

Filip jak zawsze nie mógł oderwać się od nowego Giganta. Przyznaję, że i ja z sentymentu przeczytałam sobie kilka historyjek. Mam nadzieję, że i Kubuś za jakiś czas polubi te komiksy. 


Najnowszy numer "Gigant poleca" kupicie w księgarni internetowej Egmont- kliknij tutaj 


 

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej