Komiks "Minecraft" tom 3

 Dziś przychodzę z dobrą wiadomością dla wszystkich fanów Minecrafta. W wydawnictwie Egmont można już znaleźć trzeci tom komiksu inspirowanego tą popularną grą. Wielokrotnie już wspominałam Wam, że ja osobiście do fanów Minecrafta nie należę, za to chłopcy tą grę bardzo lubią. Nie pozwalamy im jednak grać zbyt często, więc wszelkie książki i komiksy są dla nas wszystkich dobrym kompromisem. Kuba jest oczywiście jeszcze za mały, za to Filip wszystkie minecraftowe komiksy pochłania po kilka razy. Bardzo lubi i często do nich wraca. Jednak pomimo tego, że komiksów mamy już naprawdę sporo, to każdy nowo wydany sprawia Filipowi dużo radości. Nie mogłam więc pominąć grudniowej premiery trzeciego tomu komiksu "Minecraft", oficjalnego wydania na licencji Mojang studios. 


W komiksie tym na młodych czytelników czeka kolejna fascynująca przygoda rozgrywająca się w uniwersum Minecrafta. Grupa przyjaciół- Candace, Evan, Grace, Tobi i Tyler ponownie przenoszą się do świata gry, gdzie tym razem trafiają na uszkodzony portal. Za jego sprawą przenoszą się do nieznanego sobie zakątka Netheru. Tam muszą stawić czoła różnym przeciwnościom, pokonać wrogów, a przede wszystkim wykazać się solidarnością i współpracą. 




Komiks jest dobrze zilustrowany i ciekawie napisany. Filip nie mógł oderwać się od czytania, więc myślę, że mogę polecić tą nowość wszystkim młodym fanom Minecrafta. 

Komiks kupicie w księgarni internetowej Egmont- kliknij tutaj 


Komentarze

  1. Oj moi synowie by mnie na rękach nosili, jakbym im kupiła ten komiks. Dziękuję za polecenie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej