Mama czyta: "Facet nie do wzięcia" Katarzyna Bester

 Witam Was ostatniego dnia 2021 roku. Mam nadzieję, że ten rok był dla Was dobry, a nadchodzący 2022 będzie jeszcze lepszy. 

Jak zawsze ostatniego dnia roku robię sobie czytelnicze podsumowanie i tym razem mogę pochwalić się, że w 2021 udało mi się przeczytać 126 książek. Nie wliczam do tego książek dla dzieci, a jedynie te, które czytam sama. Jedną z ostatnich książek, po które miałam okazję sięgnąć jest "Facet nie do wzięcia" Katarzyny Bester, powieść, którą znalazłam w księgarni taniaksiążka. Przyznaję, że książka przyciągnęła mnie przede wszystkim bardzo ciekawą, niespotykaną okładką. 


Na szczęście ciekawa okładka w tym przypadku idzie w parze z równie ciekawą treścią. Mamy tutaj dwóch głównych bohaterów i fabułę poznajemy na zmianę raz z perspektywy Alka, a raz Darii. 

Alek to mężczyzna, który samotnie wychowuje małą córeczkę Hanię. Hania jest dla niego całym światem, Alek poświęca jej cały swój czas i energię. Zraniony przez byłą żonę, nie planuje kolejnego związku. 

Daria to bizneswoman, kobieta przed czterdziestką, która ukrywa się za maską groźnej, niezależnej kobiety- szefowej. Jest postrachem swoich pracowników, którzy nie ukrywają, że nie pałają do niej sympatią. Jednak pod maską zimnej kobiety, Daria skrywa dramatyczną przeszłość. W Warszawie próbuje ułożyć sobie nowe życie, również to uczuciowe. 

Drogi tych dwojga pewnego dnia przypadkowo przecinają się. I choć początkowo Daria i Alek zwyczajnie się nie lubią i działają sobie na nerwy, oboje czują, że coś przyciąga ich do siebie. Oboje muszą jednak zostawić za sobą przeszłość i otworzyć się na nowe wyzwania. 


Książkę czyta się błyskawicznie. Napisana jest bardzo lekko, z dużą ilością dialogów, dzięki czemu ani się obejrzałam, a już byłam na ostatnich stronach. To typowo kobieca lekka powieść, z nutką tajemnicy i gorącym uczuciem. Nie brakuje tutaj scen miłosnych, wzruszających momentów i zabawnych rozmów pomiędzy bohaterami. Bardzo mi się podobała, więc z czystym sercem polecam. A ja już wiem, że w 2022 roku na pewno sięgnę po inne książki autorki. 

Zachęcam również do odwiedzenia księgarni taniaksiążka, czeka tam na was wiele świetnych nowości w przystępnych cenach. 



Komentarze

  1. Brzmi fajnie, jeśli będę miała okazję to przeczytam ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej