Bądź piękna na święta dzięki kosmetykom Avon

 Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...Szaleństwo prezentowe trwa, powoli ozdabiamy nasze domy, a w radio słychać już świąteczne hity. Grudzień to zdecydowanie najbardziej magiczny i klimatyczny miesiąc w roku. Pamiętajcie jednak, że w tym całym zamieszaniu warto również zadbać o siebie. 

Każda kobieta chce być piękna i lubi ładnie wyglądać. W wieczór wigilijny również o to dbamy- ubieramy się w jakieś ładne ubrania, dobieramy biżuterię, robimy makijaż. Ja w tym roku sięgnę po kosmetyki z Avon i mam nadzieję, że dzięki nim będę wyglądać naprawdę dobrze. 


Avon to firma, którą z pewnością każdy z Was kojarzy. Jest to jednak marka dość specyficzna, bowiem tych kosmetyków nie dostaniemy w sklepie, czy drogerii. Ich sprzedaż odbywa się za pomocą konsultantek, co jest naprawdę świetne- dzięki temu prywatne osoby mają szansę dorobić sobie trochę pieniędzy poza pracą na etat. Konsultantka to osoba, która zarabia pieniądze sprzedając kosmetyki z katalogu. Jeśli więc chcecie skusić się na jakieś produkty z Avon musicie znaleźć konsultantkę, która Wam to umożliwi. Co najlepsze, same również możecie taką konsultantką zostać. 

W ofercie Avon znajdziecie chyba każdy rodzaj kosmetyków. Są tu zarówno produkty pielęgnacyjne, perfumy, kosmetyki do higieny, jak i kosmetyki kolorowe, dzięki którym przygotujecie perfekcyjny makijaż. 

Mi na przykład bardzo spodobała się taka paletka cieni, idealnie w takich kolorach jak lubię: 



W Avon znajdziecie również duży wybór pomadek, zarówno w odcieniach stonowanych i eleganckich, jak i tych bardziej szalonych, które może na Wigilię się nie nadają, ale na Sylwestra już jak najbardziej: 


 Z Avon mam również tusz do rzęs i ozdoby do paznokci. 


Muszę przyznać, że już bardzo dawno nie korzystałam z kosmetyków tej firmy i jestem naprawdę miło zaskoczona. Kosmetyki są trwałe i mają ładne kolory. Z pewnością będę je zamawiać częściej. 

Niedługo pokażę Wam kilka innych produktów z Avon, tym razem pielęgnacyjnych i takich, które można komuś sprezentować pod choinkę.


Komentarze

  1. Lubię szminki z Avonu, są całkiem trwałe, mają bogatą gamę kolorów, no i nie są drogie. Sprawdzają mi się też lakiery do paznokci z tej marki. I żele pod prysznic - pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak jest z kolorowymi kosmetykami, bo jestem wierna innej firmie, ale pozostałe zawsze miały dla mnie zbyt słodki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie za tymi innymi kolorami pomadek do ust nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej