Prezent dla męża na Dzień Chłopaka- ładny i praktyczny

Rok temu mój mąż wręczając mi jakiś drobny prezent na Dzień Kobiet, z pretensją w głosie powiedział- "a ty nigdy mi nic na Dzień Chłopaka nie kupujesz". Faktycznie miał rację, bo od kiedy jesteśmy małżeństwem jakoś ten dzień  zszedł na dalszy plan. Zawsze mi się wydawało, że Dzień Chłopaka jest dla młodych i dzieciaków, a żonaty chłop to przecież nie chłopak a mężczyzna. Zapomniałam o jednym- mężczyźni to przecież duże dzieci;) I tak w tym roku postanowiłam się poprawić i obdarować mojego ślubnego jakimś upominkiem. Zadanie to nie łatwe, ponieważ jeśli chodzi o prezenty mój mąż jest dość ciężkim przypadkiem. Nie jest gadżeciarzem, nie lubi kurzołapów i ozdóbek, nie interesuje się sportem, rzadko pije alkohol. Przy każdej możliwej okazji powtarza- prezent musi być praktyczny (niestety tą zasadę stosuje też w stosunku do mnie...). Tylko kup tu kobieto praktyczny prezent jak zainteresowania męża zupełnie nie pokrywają się z twoimi, a na przykład na elektronice, fizyce i majsterkowaniu nie znasz się ani trochę. Postanowiłam więc postawić na klasykę i wybrałam...kubki! Praktyczności nie można im odmówić, a jednocześnie można tu nieco zaszaleć, bo wybór jest ogromny. Można kubki dostosować do zainteresowań męża, czy chłopaka, dzięki czemu wychodzi z nich fajny, osobisty prezent sprawiający dużo radości. I tak mój mąż dostanie w tym roku:

Kubek gracza-bo przecież, który facet nie grał lub nie gra w przeróżne gierki? Nie wiem tylko, czy kubek długo mu posłuży, bo Filip jak tylko go zobaczył, to od razu zaczął sobie na niego ostrzyć ząbki. No cóż taki kubek spodobałby się chyba każdemu chłopakowi:


Drugi kubek to kubek personalizowany. Idealnie nada się na przykład do pracy- podpisanego imieniem i nazwiskiem kubka na pewno nikt inny nie ruszy. Nadruk idealnie pasuje do mojego męża, bowiem mój Krzysiek to prawdziwa złota rączka. Naprawi wszystko (a czasem mam już nadzieję na jakiś nowy sprzęt, to siada i mi naprawia stary!), uwielbia majsterkować, a teraz samodzielnie buduje altankę na działce. Myślę, że taki kubeczek sprawi, że mąż poczuje się doceniony:


Do tego wybrałam jeszcze bardzo praktyczną rzecz jaką jest kubek termiczny (przyznam, że troszkę też z myślą o sobie). Od kiedy nasz poprzedni kubek się zepsuł bardzo brakowało nam kubka termicznego na wakacyjne wyjazdy. Braliśmy co prawda termos z herbatą, ale to nie to samo, co gorąca kawka w czasie postoju. Mój mąż od czasu do czasu jest również wysyłany na wyjazdy służbowe podczas, których spędza za kierownicą wiele godzin- taki kubek na pewno bardzo mu się przyda i pozwoli cieszyć się gorącą kawą w każdej chwili.


Wszystkie trzy kubki są bardzo ładnie wykonane, mają żywe kolory i nadruki, które na pewno nie zmyją się po kilku użyciach. Myślę, że mój mąż będzie zadowolony, bo dostanie prezent i praktyczny i ładny.

Inne pomysły na Prezenty dla Chłopaka znajdziecie na stronie MyGiftDNA.pl

Komentarze

  1. Kubki na prezent są uniwersalnym i ponadczasowym pomysłem. Zawsze będą trafione - zwłaszcza, gdy są spersonalizowane pod konkretną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fountains Party23 stycznia 2021 19:20

    Interesujący pomysł na prezent dla chłopaka :D niestety dobór odpowiedniego prezentu bywa bardzo kłopotliwy a w zasadzie pytanie Co kupić chłopakowi na urodziny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej