Magazyn Scooby-doo- numer jubileuszowy

Wiecie, że Scooby-doo ma już 50 lat? Można powiedzieć, że dzielny piesek jest już prawie staruszkiem. Scoobiego oglądali nasi rodzice, my sami, a teraz nasze dzieci, co może oznaczać tylko jedno- ta bajka jest bardzo lubiana!
Dla fanów kreskówki wydawnictwo Media Service Zawada przygotowało specjalny, jubileuszowy numer magazynu Scooby-doo. W gazetce znajdziecie aż dwa prezenty- piasek kinetyczny i pacłapkę, która u moich chłopaków jest prawdziwym hitem. Ba! Sama pamiętam jak bawiłam się taką łapką w dzieciństwie:D


W  środku magazynu na dzieci czeka mnóstwo zabawy. Jest tu trochę do poczytania o bohaterach animacji, nie brakuje również komiksu z kolejną przygodą dzielnego psa i jego przyjaciół:



Są tutaj również ciekawe zadania do rozwiązania- między innymi krzyżówka, rebusy, detektywistyczny test Kudłatego, łamanie szyfru, szukanie cieni, potworny sprawdzian i wiele innych.



Na fanów Scoobiego czeka również wielki konkurs urodzinowy, w którym można wygrać naprawdę dużo ciekawych nagród.
Czasopismo kosztuje 9,99 zł, ma aż 44 strony! Kolejny numer ukaże się 29 października.


Komentarze

  1. Jak byłam mała to uwielbiałam te kolorowe gazetki dla dzieci. Moje dzieci jednak średnio one interesują.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej