Disney. Klasyczne baśnie- Aladyn- komiksowa adaptacja

 Kilka miesięcy temu miałam okazję pokazywać na blogu komiksy z serii "Disney. Klasyczne baśnie". Pisałam wtedy, że mam nadzieję, że w serii będą pojawiały się kolejne tytuły. Dziś już mogę przekazać Wam dobrą wiadomość, że co jakiś czas nowe tytuły faktycznie się ukazują. W tym miesiącu do cyklu dołączył komiks "Aladyn". Zarówno nowy tytuł, jak i wszystkie poprzednie to komiksowe adaptacje najbardziej znanych bajek Disneya. 


"Aladyn" to opowieść, którą chyba wszyscy znają lub chociaż kojarzą. Jest to historia złodziejaszka, który zakochał się w pięknej księżniczce Dżasminie. Pomógł mu w tym dżin z czarodziejskiej lampy. 

Baśń przedstawiona w formie komiksu to naprawdę wierne odtworzenie historii znanej z ekranu. Zarówno treść, jak i ilustracje bardzo dokładnie odzwierciedlają disneyowską bajkę. 




Komiks podzielony jest na trzy części. Na początku mamy przedstawionych wszystkich głównych bohaterów- czytelnicy mogą zobaczyć ich wizerunki, a także przeczytać krótkie charakterystyki postaci. Dalej rozpoczyna się główna część, czyli komiksowa historia. Natomiast na samym końcu znajduje się galeria rysunków z komiksu. 

Myślę, że tak przedstawione baśnie Disneya to ciekawa adaptacja i powiew świeżości w kultowych, starych bajkach. Podoba mi się taka forma historii i fakt, że jednocześnie nie straciły one swojego charakterystycznego klimatu. Nic nie zostało tutaj na siłę ulepszone, co jest dużym plusem. 

Jestem ciekawa jakie bajki ukażą się w serii w następnej kolejności. 


Komiks kupicie w księgarni internetowej Egmont


 

Komentarze

  1. Ja tam jestem miłośniczką klasycznych wersji nie jakiś udziwnień, komiksów, ale rozumiem, że to znak czasów i spełnianie oczekiwań młodych czytelników.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej