"Cedryk. Ciepło, cieplej...zimno!"- przezabawny komiks dla dzieci

 Jeśli Wasze dzieci lubią czytać komiksy, to koniecznie podsuńcie im komiks "Cedryk. Ciepło, cieplej...zimno!". To przezabawne opowieści o niezwykle błyskotliwym kilkuletnim chłopcu. 


Książka składa się z trzech oryginalnych tomów. Są to "Tata umie wszystko", "Co za mucha go ugryzła?!" oraz tytułowy "Ciepło, cieplej...zimno!". Pod względem konstrukcji książka przypomina więc znane komiksy o Ptysiu i Billu (również grafika jest tutaj bardzo podobna). Nie ma tutaj jednej długiej historii, a wręcz przeciwnie. Jest to zbiór króciutkich komiksów (niektóre mają tylko jedną stronę, ale większość to opowieści zajmujące 2-3 strony), różnych scenek z udziałem tytułowego Cedryka. Cedryk to chłopiec, który chodzi do szkoły podstawowej. Mieszka z rodzicami i dziadkiem, który dorównuje wnukowi jeśli chodzi o różne psoty. Jak łatwo się domyśleć Cedryk świetnie dogaduje się z dziadkiem i razem tworzą niezły duet. Cedryk ma głowę pełną pomysłów i skłonność do wpadania w kłopoty. Uwielbia broić, bawić się z kolegami i imponować koleżance, w której się podkochuje. 



Komiks jest przezabawny! Dedykowany jest oczywiście dzieciom, ale przyznam się Wam, że sama nie mogłam się od niego oderwać. Choć ogólnie nie przepadam za komiksami, to scenki z udziałem rezolutnego Cedryka naprawdę mnie bawiły i czytałam je z dużą przyjemnością. 



Polecam tą książkę wszystkim dzieciom, które lubią komiksy. Myślę również, że to dobry tytuł do zaproponowania dzieciom nie przepadającym za czytaniem. 

Komiks kupicie w księgarni internetowej Egmont.

Komentarze

  1. Miło spędziłam czas z tym komiksowym wydaniem i czekam na kolejną część.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej