Kosmetyki Hermz- linia dla najmłodszych

Choć w ostatnim czasie blog zdominowały książki, to przecież nie samym czytaniem człowiek żyje. Oprócz śledzenia nowości wydawniczych w dalszym ciągu chętnie zapoznaję się z nowinkami kosmetycznymi i testuję na mnie i na dzieciach nieznane mi wcześniej produkty. W ostatnim czasie miałam okazję zapoznać się z kosmetykami firmy Hermz, konkretnie z linią Baby przeznaczoną dla dzieci już od 1 dnia życia. Choć oczywiście moi chłopcy od dawna nie potrzebują już kosmetyków dla niemowląt, to jednak przyznam się, że chętnie właśnie po takie produkty sięgam nie tylko dla dzieci, ale często również dla siebie. Mają one łagodniejszy skład, co bardzo mnie przekonuje. 

Wśród przetestowanych przeze mnie kosmetyków firmy Hermz znalazły się cztery produkty: 

  • szampon do włosów
  • emulsja do kąpieli
  • olejek
  • balsam do ciała

Wszystkie kosmetyki mają bardzo dobry, w większości naturalny skład. W składzie można znaleźć naturalne olejki np. z kokosa, wyciągi z roślin czy masło Shea.  Opakowania mają postać dyfuzorów z pompką, co jest bardzo wygodne i higieniczne w używaniu. Oprócz nawilżającego działania kosmetyki wpływają pozytywnie na problemy skórne takie jak egzema czy ciemieniucha. 

Olejek żelowy Healpsorin Baby to szybko wchłaniający się olejek do nawilżania skóry oraz likwidowania ciemieniuchy. Osobiście nie jestem zwolenniczką smarowania na co dzień skóry dziecka olejkami czy oliwkami, natomiast uważam, że taki produkt rewelacyjnie nadaje się np. do masażyków. Doskonale sprawdzi się także dla mam chociażby do masowania rozstępów. My użyliśmy olejku do natłuszczenia skóry przy stawianiu baniek oraz do masażu stópek. Głównym składnikiem olejku jest olej migdałowy. Produkt ma delikatny, naturalny zapach. 


Szampon Healpsorin Baby to łagodny szampon do mycia małych główek. Delikatnie się pieni, przyjemnie pachnie. Po użyciu włoski są pachnące i przyjemnie miękkie. 

Balsam Healpsorin Baby to zdecydowanie mój faworyt w tej linii kosmetyków. Używam go na co dzień jako kremu do rąk. Działanie jest rewelacyjne- już po pierwszym użyciu skóra na moich dłoniach zrobiła się odczuwalnie bardziej miękka. Balsam ma przyjemny zapach kokosa i rzeczywiście ten kokos jest obecny w składzie. Balsam odczuwalnie nawilża skórę i poprawia jej kondycję. Szybko się wchłania. W składzie ma dużą ilość naturalnych, dobrze działających składników. Kuba często ma problemy ze skórą dłoni, szczególnie w czasie, kiedy chodzi do przedszkola i używa tamtejszego mydła. Jednocześnie wiele kremów powoduje u niego pieczenie podrażnionej skóry, przez co Kuba nie chce ich używać. Balsam sprawdził się tutaj znakomicie, nie wywołując nieprzyjemnych odczuć po nałożeniu na skórę. 


Emulsja Healpsorin Baby to produkt przeznaczony do kąpieli. Zdziwiło mnie, że ma tłustą, olejkową konsystencję, wiem  jednak, że ma to pozytywny wpływ na skórę. Emulsja dodana do kąpieli nawilża i łagodzi podrażnienia.

Cała linia kosmetyków to bardzo dobre produkty dla niemowląt i małych dzieci. Warto je wypróbować. Jeśli kosmetyki Was zainteresowały to zapraszam na stronę producenta, gdzie można zamówić produkty oraz poczytać więcej o ich składzie i działaniu. Ja jestem pozytywnie zaskoczona i myślę, że z czystym sumieniem mogę Wam te kosmetyki polecić.

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej