Mama czyta: "Okaleczone" Anna Kaczanowska

 W dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami z lektury pewnej książki. Jest to kryminał Anny Kaczanowskiej "Okaleczone", który wypatrzyłam w ofercie księgarni TaniaKsiazka.pl . Jest to bardzo udany debiut pisarski, w którym autorka serwuje nam dość mocne wrażenia i trudny temat. Jest to więc książka dla osób, które nie boją się trudnych scen i makabrycznych opisów. 


Hanna Osul, to młoda pani prokurator, która w tragicznych okolicznościach straciła męża i kilkuletnią córeczkę. Kobieta próbuje podnieść się po tragedii, która ją spotkała rzucając się w wir pracy. Kiedy w jej rejonie dochodzi do makabrycznej zbrodni na kilkuletniej dziewczynce, Hania angażuje się w śledztwo. Z całych sił próbuje odnaleźć sprawcę zbrodni i okrutnego okaleczenia, któremu została poddana ofiara. Niestety wszystkie tropy okazują się ślepe, a presja jest coraz większa. Hanna razem ze swoimi współpracownikami dobrze wie, że sprawca zaatakuje po raz kolejny. Sytuację zaognia fakt, że cała sprawa zdaje się być powiązana z osobą pani prokurator. 

Książkę przeczytałam błyskawicznie. Fabuła bardzo mnie wciągnęła i z dużym zainteresowaniem śledziłam kolejne wątki. Szybkiemu czytaniu sprzyjał sposób napisania książki- jest tu bardzo dużo dialogów, co w naturalny sposób sprawia, że książkę  dosłownie się pochłania. Polubiłam również bohaterów tego kryminału, w szczególności Hannę oraz jej przyjaciela Mirka- policjanta śledczego. 

Oczywiście w kryminałach najważniejsze jest zakończenie. Tutaj z jednej strony zakończenie jest zaskakujące, zaś z drugiej- ja się domyśliłam, kto jest mordercą. Podobało mi się jednak to, że wszystko zostało domknięte i wyjaśnione. 

Podsumowując "Okaleczone" czytało mi się bardzo dobrze i z przyjemnością sięgnę po kolejne książki z Hanną Osul, jeśli autorka zdecyduje się je napisać. Polecam Wam tą książkę oraz zachęcam do zajrzenia na stronę księgarni TaniaKsiazka.pl gdzie czeka mnóstwo wiosennych nowości



*Post powstał dzięki współpracy recenzenckiej z księgarnią TaniaKsiążka.pl

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej