Minecraft. Na pastwę mobów. Tom 3- komiks dla miłośników Minecraft

 Niedawno pokazywałam Wam na blogu marcowe nowości książkowe związane z grą Minecraft, a dziś jeszcze uzupełnię tą listę o nowy komiks. Jest to komiks "Na pastwę mobów" będący trzecim tomem serii. Choć osobiście nie lubię tej gry, to staram się być na bieżąco z nowinkami, szczególnie książkowymi, ponieważ moi chłopcy za Minecraftem przepadają. Taka tematyka książek dla dzieci ma jedną wielką zaletę- odciąga dzieciaki od komputera i pozwala na zabawę w świecie gry bez samego grania. Mój Filip szczególnie upodobał sobie komiksy związane z Minecraftem, więc bardzo ucieszył się, kiedy dotarła do niego opisywana dzisiaj nowość. Radość jest tym większa, że Filip posiada poprzedni tom serii i był ciekawy jak dalej potoczyły się losy bohaterów, których zdążył polubić. 


Musicie mi wybaczyć, ale nie będę streszczać tutaj fabuły komiksu, bo szczerze mówiąc, pomimo tego, że komiks przejrzałam, to niewiele z niego rozumiem. Mogę jedynie powiedzieć, że są tu opisane przygody grupki przyjaciół, którzy muszą mierzyć się z różnymi sytuacjami w czasie drogi powrotnej do swojego miasteczka. Mają oni oczywiście określone zadanie do wykonania, którym jest zmierzenie się z przerażającym Witherem. To są zupełnie nie moje klimaty, za to Filip od razu po rozpakowaniu siadł do czytania i nie mógł się oderwać przez długi czas. Zapomniał o świecie dookoła i całkowicie zatracił się w świecie komiksu. 



Przygotowując ten dzisiejszy wpis w pełni oparłam się na opinii Filipa, który twierdzi, że komiks jest świetny i bardzo wciągający.To opowieść, która wciągnie każdego fana gry Minecraft i pozwoli mu przeżyć niesamowite przygody razem z komiksowymi bohaterami. Warto również wiedzieć, że seria powstała na licencji studia Mojang, a więc jest oryginalną opowieścią osadzoną w uniwersum Minecrafta. 

Komiks znajdziecie na stronie księgarni internetowej Egmont. 


 

*Post powstał dzięki współpracy recenzenckiej z wydawnictwem Egmont.

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej