Okulary przeciwsłoneczne Trendhim- elegancki prezent dla mężczyzny

 Lipiec to miesiąc, w którym moją uwagę przyciągają męskie ubrania i akcesoria. Dlaczego akurat męskie? Odpowiedź jest prosta- mój mąż obchodzi w lipcu urodziny i imieniny i tradycyjnie co roku szukam dla niego jakiegoś prezentu. Zasada jest prosta- ma być ładnie, ale jednocześnie praktycznie. Zazwyczaj kupuję więc t-shirty, bluzy i swetry. W tym roku tradycyjnie również kupiłam koszulkę, ale oprócz tego dzięki firmie Trendhim mogłam podarować mężowi również coś oryginalnego, eleganckiego, a jednocześnie bardzo przydatnego. Mój wybór padł na okulary przeciwsłoneczne. Jest to gadżet niezwykle potrzebny w słoneczne dni, nie tylko podczas spacerów, ale przede wszystkim w czasie jazdy samochodem. Jednocześnie odpowiednio dobrane okulary potrafią dodać mężczyźnie klasy i podkreślić letnią stylizację. 

W ofercie sklepu Trendhim można znaleźć ogromną ilość okularów przeciwsłonecznych. Różnią się one kształtem, kolorem, właściwościami oraz oczywiście ceną. Są tu zarówno produkty o wyglądzie klasycznym, jak i modele bardziej oryginalne, podkreślające indywidualny styl użytkownika. Ja wybrałam model bardzo klasyczny, o dość prostym wyglądzie oraz neutralnym czarnym kolorze. 


Choć cena okularów nie jest niska, to jednak trzeba mieć świadomość, że za jakość i markę odpowiednio się płaci. Okulary przybyły do nas aż z Danii, a kraj ten słynie z dużego pojęcia estetyki i jakości. Pomimo tego, że produkt jest plastikowy wygląda ładnie i elegancko. Okulary są bardzo lekkie. Doskonale przylegają do twarzy, nie zsuwają się, co jest szczególnie ważne w czasie prowadzenia samochodu. O dziwo pasują zarówno na twarz męża, jak i na moją. 


Do okularów można dokupić eleganckie etui oraz bilecik prezentowy. Dzięki temu ładnie wyglądają w formie prezentu. 

Warto zaznaczyć, że okulary nie tylko zwiększają komfort w słonecznie dni, ale również chronią oczy przed promieniowaniem UV. 

Jeśli szukacie eleganckich okularów dla swoich mężczyzn, to zachęcam do zajrzenia na stronę trendhim. Znajdziecie tam mnóstwo ciekawych modeli. Jest to sklep z akcesoriami męskimi, więc w asortymencie znajdują się również krawaty, muszki, biżuteria, czy torby. Ja korzystałam z oferty sklepu po raz drugi i jestem bardzo zadowolona.

Komentarze

  1. okulary przeciwsłoneczne to ważne żeby mieć przy sobie jak jest słońce, dbam o wzrok

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary przeciwsłoneczne są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej