Mama czyta: "Za murami Broadmoor"

Od czasu do czasu w moich czytelniczych przygodach nachodzi mnie ochota na sięgnięcie po jakiś cięższy temat. Czasem dobrze jest zrobić sobie taką odskocznię od powieści obyczajowych i poczytać o czymś zupełnie innym. A ponieważ uwielbiam też literaturę faktu to moją uwagę od razu przyciągnęła książka "Za murami Broadmoor". Choć nawet mój mąż stwierdził, że nie wie, jak ja mogę czytać o takich rzeczach, to jednak ja czasami potrzebuję takiego trudnego tematu. Tym razem temat okazał się naprawdę bardzo bardzo trudny i nie dla ludzi o słabych nerwach. 


Tytułowe Broadmoor to najsłynniejszy szpital psychiatryczny na świecie, mieszczący się w Wielkiej Brytanii. W jego murach przebywali najgroźniejsi i najbardziej brutalni przestępcy, szpital ten jest więc jednocześnie więzieniem. Funkcjonuje już ponad 150 lat i wciąż otoczony jest bardzo złą sławą, choć jego sposób funkcjonowania ewoluował na przestrzeni lat. 

W książce możemy przeczytać o tym jak Broadmoor wyglądało kiedyś i jak wygląda współcześnie. Podczas czytania poznajemy metody pracy z umieszczonymi tam pacjentami oraz sylwetki najsłynniejszych pensjonariuszy szpitala. Czytamy również o wielu makabrycznych wydarzeniach, których świadkami były mury Broadmoor. Są to sytuacje naprawdę rodem z horroru, więc czytelnik musi przygotować się na dawkę naprawdę okropnych tematów. 

Książka ta to wyczerpujące studium tematu i ujawienie wielu tajemnic dotyczących miejsca owianego złą sławą jakim jest Broadmoor. To naprawdę mroczna lektura, więc zdecydowanie nie jest to książka dla każdego. 

Książkę kupicie tutaj.



Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej